English

علی صالحی؛

روابط عمومی نهادهای امدادرسان پاداشی مضاعف دارند

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: فعالیت در روابط عمومی نهادهای امداد رسان همچون هلال احمر، پاداشی مضاف دارد و علاوه بر اجر معنوی در پیشگاه خداوند نیز بعنوان باقیات الصالحات ثبت و ضبط خواهد بود.

روابط عمومی نهادهای امدادرسان پاداشی مضاعف دارند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در بازدید از روابط عمومی هلال احمر استان یزد و تبریک هفته هلال و روابط عمومی افزود: خدمت رسانی در نهادهایی همچون هلال احمر توفیقی است که خداوند به فعالین این نهاد عطا کرده و بعد از خداوند در بلایا و مشکلاتی که برای افراد جامعه حادث می شود، اولین نهادی  که پناه و امداد رسان مردم است هلال احمر می باشد.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه هلال احمر یزد با نیروهای خدوم و با سابقه و توانمندی که دارد باعث ثمرات بسیار خوبی در استان بوده و حتی در بسیاری از نقاط کشور نیز از توان هلال احمر یزد استفاده شده و می شود که قابل تقدیر است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد گفت: بدلیل تقارن هفته روابط عمومی ها و هفته هلال احمر و به همین بهانه امروز در این نهاد حضور یافتیم تا ضمن عرض خدا قوت از تلاشهای محمد مهدی اقبالی  مدیر روابط عمومی هلال احمر استان یزد نیز تجلیل گردد.

صالحی افزود: خوشبختانه باهمراهی و حمایتی که سوی حرازی زاده مدیرعامل هلال احمر استان از روابط عموی این نهاد وجود دارد ،شاهد  اقدامات بسیار خوبی در این نهاد هستیم و یکی از موفق ترین روابط عمومی های استان را شاهد هستیم که بدون حاشیه و با تمام توان خدمت رسانی می کند .

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: امیدواریم بتوانیم با حمایت از روابط عمومی های فعال و همچنین تقدیری هر چند کوچک از این بزرگواران ،بتوانیم باعث تشویق فعالین این عرصه و همچنین ایجاد انگیزه برای دیگر روابط عمومی های ادارات و نهادها باشیم که بدانند فعالیت آنها دیده شده و ارزیابی خواهد شد.

در این نشست که محسن حرازی زاده مدیرعامل ، حجت الاسلام مجتبی شعشعی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان و محمد سجاد کلمبو قائم مقام مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز حضور داشتند، از محمد مهدی اقبالی مدیر روابط عمومی هلال احمر استان یزد تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر