English

ساختمان جدید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد افتتاح شد

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در ساختمان جدید فعالیت خود را ادامه می دهد.

ساختمان جدید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، فعالیت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در ساختمان جدید به صورت رسمی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

مراسم آغاز به کار فعالیت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد در ساختمان جدید در مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر یزد، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد،‌ معاون خدمات شهری شهرداری یزد و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

با آغاز به کار رسمی این ساختمان به عنوان ساختمان مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد،‌ تمامی فعالیت های حوزه روابط عمومی و رسانه شهرداری در این ساختمان برگزار می شود.

استقرار مرکز 137،‌ تجهیز و راه اندازی استودیو جدید صدای شهر و رادیو شهرداری یزد،‌ متمرکزسازی واحدهای روابط عمومی معاونت ها،‌ سازمان ها و مناطق شهرداری یزد زیر نظر مدیریت واحد،‌ راه اندازی اتوبوس خبر و حضور میدانی خبرنگاران در مناطق مختلف شهر یزد و راه اندازی موزه بلدیه از جمله اقداماتی است که در طول ماه های گذشته در این مرکز رخ داده یا در حال انجام است.

گفتنی است مدیر ارتباطات و امور بین‌المل شهرداری یزد پیش از این به عنوان رئیس کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری کمیته مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و همچنین عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد انتخاب شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر