English

اجرای مجید اخشابی در جشن گلریزان ۴۰۰۰ نفره شهرستان میبد

جشن گلریزان شهرستان میبد، ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور خواننده مطرح کشور مجید اخشابی برگزار شد.

اجرای مجید اخشابی در جشن گلریزان ۴۰۰۰ نفره شهرستان میبد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ در ماه مبارک رمضان، هشتمین جشن گلریزان شهرستان میبد با حضور مجید اخشابی خواننده مطرح کشوری، عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، دادستان، رئیس دادگستری، رئیس شورای شهر، شهردار، رئیس زندان، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان میبد به میزبانی پارک بهاران این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سبز نزدیک به ۴هزار نیکوکار برگزار شد، ۸۷ میلیون تومان به صورت نقد، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به صورت چک، مبلغ ۷۲۳ میلیون تومان در قالب تعهد و در مجموع مبلغ ۸۲۰ میلیون تومان از سوی نیکوکاران و صنعت‌گران این شهرستان جهت‌آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

سید جمال سجادی پور فرماندار میبد ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین حاضر در این جلسه گفت: از مجموع ۴۴۰ محکوم در زندان اردکان تعداد ۱۰ مددجو ساکن شهرستان میبد هستند، که برای آزادی آنها مبلغی قریب به ۱۶ میلیادر نیاز است‌که امیدواریم با همت سبز خیرین زمینه‌آزادی این محکومین از زندان فراهم گردد.

شعر خوانی توسط مصطفی عابدی رئیس زندان شهرستان اردکان، اجرای برنامه طنز و اجرای موسیقی توسط خواننده محبوب و مطرح کشوری ، مجید اخشابی از برنامه‌های اجرایی در این جشن ۴۰۰۰ نفره در شهرستان میبد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر