English

گلریزان فاطمی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یزدی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری گلریزان فاطمی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با مشارکت کارکنان صنعت برق استان یزد خبر داد.

گلریزان فاطمی ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یزدی

به گزارش خبرگزاری موج یرد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر، گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و همینطور سال روز شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ستاد دیه استان یزد با مشارکت مرکز نیکوکاری امام هشتم (ع) متشکل از کارکنان صنعت برق استان یزد اقدام به برگزاری گلریزان فاطمی نموده است .

عظیمی در ادامه گفت این گلریزان از تاریخ  ۱۴۰۰/۱۰/۴ الی ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در ادامه از تبلیغات این پویش از طریق نصب بنر در نقاط پر تردد استان، انتشار پوستر در شبکه های مجازی و پخش تیزر این پویش از طریق صدا وسیما و رادیو خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده پوستر این پویش از طریق شبکه دولت به کلیه کارکنان ادارت نیز ارسال گردیده تا کارکنان ادارت نیز بتوانند در این پویش مشارکت داشته باشند.     

این مقام مسئول در پایان گفت: نیکوکاران و خیرین می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت  4448-0834-8370-5859  و  شماره حساب ۸۸ ۸۸ ۸۸ ۸۸  بانک تجارت ، و یا با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر