English

فعالیت دوباره پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد

پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد به منظور فرهنگ سازی و آموزش ترافیک به نونهالان و کودکان احداث شده است و پس از مدت شیوع کرونا دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

فعالیت دوباره پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد مرزبان مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: پارک آموزش ترافیک شهرداری یزد به منظور فرهنگ سازی و آموزش ترافیک به نونهالان و کودکان احداث شده است و آموزش های تئوری و تصویری مبانی ترافیک با پخش انیمیشن های ترافیکی، شناسایی مسیر های حرکت در خیابان، مسیر پیاده، مسیر دوچرخه، میدان، زیرگذر، تقاطع و پل عابر، شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی و آموزش عملی با استفاده از دوچرخه از فعالیت های صورت گرفته در پارک آموزش ترافیک با همکاری پلیس راهور استان می باشد.

وی با بیان اینکه آموزش کودکان در هر زمینه ای که باشد اثرگذاری بسیار بیشتری نسبت به آموزش بزرگسالان دارد، اظهار داشت: کودکان در رده سنی قرار دارند که به راحتی آموزش های مختلف را فراگرفته و به خوبی رعایت می کنند و ارائه آموزش قوانین ترافیکی به کودکان موجب می شود در آینده شهروندان قانونمندتری داشته و به تبع آن با مشکلات ترافیکی کمتری روبرو باشیم.

مرزبان در ادامه گفت: این پارک در سال ۱۳۸۹ واقع در میدان شهید سلطان پناه بخش انتهای پارک شهدا به مساحت ۴ هکتار با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با ظرفیت آموزش سالانه ۲۵۰۰۰ نفر از نونهالان و کودکان مقطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی احداث شده است.

شایان ذکر است در تابستان که فصل تعطیلی مدارس می باشد، فعالیت های پارک ترافیک به آموزش کارکنان دولت در زمینه بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رانندگی تدافعی اختصاص خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی