English

محمد مرزبان خبر داد:

تابلوهای هدایت مسیر معابر شهری سطح شهر یزد در دست ساخت است

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد خبر داد: تابلوهای هدایت مسیر معابر شهری سطح شهر با هزینه ای بالغ بر دوازده میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست ساخت و نصب می باشد.

تابلوهای هدایت مسیر معابر شهری سطح شهر یزد در دست ساخت است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از به گزارش روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری یزد، محمد مرزبان  مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: مهم ترین کاربرد تابلوهای هدایت مسیر در معابر شهری، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر جهت کاهش زمان سفر و همچنین کاهش مصرف سوخت و کمک به محیط زیست و کاهش آلودگی هوا و دستیابی آسان‌تر به مقصد می باشد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد با بیان اینکه تابلوهای هدایت مسیر از ملزومات ساختار ترافیکی شهر بوده و تأثیر مثبتی برای آگاهی بخشی به مسافرین و رفاه بیشتر شهروندان دارد، افزود: در راستای بهبود ساختار ترافیکی و رفاه شهروندان این شهرداری اقدام به خرید و نصب تابلوهای هدایت مسیر در سطح شهر با هزینه ای بالغ بر دوازده میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده است.

وی گفت: حفر چاله فنداسیون، نصب سبدی، بتن ریزی جهت اجرای فنداسیون پایه تابلوها و نصب تابلو در تقاطعات (چهارراه شرکت نفت، شحنه، دولت آباد ، فاطمیه و ...) از اقدامات صورت گرفته می باشد و تا کنون ۸۰ درصد از تابلوها، ساخته شده و در حال نصب می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه