English

آبرسانی با آب خام به فضای سبز شهر یزد تداوم دارد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با اشاره به رسالت سازمان در خصوص توسعه پایدار فضای سبز گفت: انتقال آب خام به فضای سبز از اولویت های مهم سازمان است که تا کنون در اکثر بوستان ها، بلوار ها و برخی معابر در سطح شهر انجام شده است.

آبرسانی با آب خام به فضای سبز شهر یزد تداوم دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، به منظور صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی پایدار و نیزاصلاح و بازسازی شبکه آب، عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز به طول ۵۸۰۰ متر اجرا شد.

محمد حسن منصوری زاده سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد با اشاره به رسالت سازمان در خصوص توسعه پایدار فضای سبز گفت: انتقال آب خام به فضای سبز از اولویت های مهم سازمان است که تا کنون در اکثر بوستان ها، بلوار ها و برخی معابر در سطح شهر انجام شده است. منصوری زاده سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز با اشاره به رسالت سازمان در خصوص توسعه پایدار فضای سبز گفت: انتقال آب خام به فضای سبز از اولویت های مهم سازمان است که تا کنون در اکثر بوستان ها، بلوار ها و برخی معابر در سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: در تداوم عملیات لوله گذاری و آبرسانی آب خام به فضای سبز سطح شهر، لوله گذاری رفوژ میانی بلوار استقلال حد فاصل میدان شهدای نصر آباد تا میدان شهدای محمود آباد بطول ۳۲۰۰ متر ، حاشیه بلوار ولی عصر (عج) امامشهر حد فاصل میدان انقلاب تا میدان احسان بطول ۲۰۰۰ متر و بوستان وحشی بافقی بطول ۶۵۰ متر انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر