English

غلامعلی دهشیری؛

سایت حامی برای تسهیل ارتباط با ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی طراحی شد

رئیس کل دادگستری استان یزد به راه اندازی سایت حامی برای حذف همه واسطه ها و تسهیل ارتباط اربابان صنایع و صاحبان حِرَف با ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی اشاره کرد و بیان داشت:‌ دادگستری در مسیر تحقق شعار سال تمام قد در میدان عمل ایستاده است.

سایت حامی برای تسهیل ارتباط با ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی طراحی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: از ظرفیت ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، در جهت حمایت تولید، اشتغال و همچنین کمک به شرکت های دانش بنیان استفاده می شود.

دهشیری در دیدار با آیت الله مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد، اظهار داشت: ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان یزد با مشارکت و همراهی همه بخش های دولتی و تشکلهای اقتصادی در سال گذشته 24 جلسه منظم و مستمر برگزار کرد تا با تجمیع همه ظرفیت های موجود، تحت لوای حمایت حقوقی و قضایی، گره از کار تولید و اشتغال بگشاید و از مسیر تولید، مانع زدایی نماید.

وی با اشاره به نام گذاری سال 1401 به عنوان " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین"  تصریح کرد:‌ در سال جاری نیز تلاش خواهد شد تا همه ظرفیت ها در مسیر تحقق شعار سال بسیج شوند تا منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای رییس قوه قضاییه  اجرایی گردد.

این مقام قضایی به راه اندازی سایت حامی برای حذف همه واسطه ها و تسهیل ارتباط اربابان صنایع و صاحبان حِرَف با ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی اشاره کرد و بیان داشت:‌ دادگستری در مسیر تحقق شعار سال تمام قد در میدان عمل ایستاده است.

 وی افزود: در سال گذشته 370 درخواست شرکت ها و واحدهای تولیدی در سامانه حامی، ثبت 272 مورد آن پس از بررسی کارگروه اولیه در صحن عمومی ستاد طرح و منجر به صدور 239 مصوبه گردید.

دهشیری خاطر نشان کرد: البته مشکل 21 شرکت نیز با مکاتبه حل شد و 55 درخواست دیگر نیز در دستور رسیدگی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر