English

هفت ماموریت اصلی دستگاه قضایی در سند تحول قوه قضاییه مشخص شده است

رییس کل دادگستری استان یزد در دیدار نوروزی با امام جمعه بخش مرکزی یزد از سند تحول قوه قضائیه به عنوان برنامه راهبردی و نقشه راه این قوه یاد کرد و گفت: در این سند که به توشیح مقام معظم رهبری هم رسیده 7 ماموریت به عنوان ماموریت های اصلی قوه قضائیه مشخص شده است.

هفت ماموریت اصلی دستگاه قضایی در سند تحول قوه قضاییه مشخص شده است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به انتشار عمومی سند تحول قوه قضائیه گفت: توجه به مطالبه گری عمومی از نقاط قوت سند تحول قوه قضائیه است.

وی در دیدار نوروزی با حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی  امام جمعه بخش مرکزی یزد از سند تحول قوه قضائیه به عنوان برنامه راهبردی و نقشه راه این قوه یاد کرد و گفت: در این سند که به توشیح مقام معظم رهبری هم رسیده 7 ماموریت به عنوان ماموریت های اصلی قوه قضائیه مشخص شده است.

وی اظهار داشت: با انتشار عمومی سند تحول قوه قضائیه زمینه جهت مطالبه گری عمومی در خصوص این سند فراهم شد که این موضوع از نقاط قوت سند تحول است.

دهشیری با اشاره به وجود یک سری مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در استان یزد تصریح کرد: دستگاه قضا به سهم خود در میدان عمل حضور دارد اما حل این مشکلات توسط دستگاه قضا به تنهایی امکان پذیر نیست و نیازمند همراهی سایر دستگاه به ویژه دستگاه های اجرایی است .

وی با اشاره به تاکید 10 ساله رهبری در نامگذاری سال بر موضوع اقتصاد و معیشت جامعه گفت: تولید وظیفه بخش خصوصی است اما رفع موانع و پشتیبانی ها بر عهده دستگاه های اداری متشکل از سه قوه است که باید در این سال اهتمام بیشتری به تحقق شعار سال صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: وجود برخی از بخشنامه های خلق الساعه مشکلاتی را برای فعالان حوزه صنعت و اقتصاد ایجاد می کند که باید برای آن تدبیر شود.

وی تصریح کرد: اگر بخشی از جامعه عملکرد خوبی نداشته باشد مشکلات ناشی از آن دامن کل جامعه را خواهد گرفت لذا باید با همدلی و هم افزایی به دنبال حل مشکلات و حذف موانع پیشرو باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه