English

رئیس کل دادگستری استان یزد اظهار کرد؛

تلاش ماندگار مرحوم غلامحسین دشتی در حوزه جهاد تبیین

رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با خانواده مرحوم غلامحسین دشتی، رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه مرحوم دشتی انسانی نجیب، مخلص و متخصص در حوزه کاری خود بود گفت: آن مرحوم در اصول و اعتقادات خود قاطع و در برابر قانون بدون هیچگونه رودربایسی محکم و مطیع بود.

تلاش ماندگار مرحوم غلامحسین دشتی در حوزه جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به خدمات ارزشمند مرحوم غلامحسین دشتی در حوزه های مختلف گفت: تلاش های آن مرحوم در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه جهاد تبیین برای همیشه در تاریخ انقلاب و استان یزد ماندگار خواهد ماند.

 وی در دیدار با خانواده مرحوم غلامحسین دشتی، رئیس فقید شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه مرحوم دشتی انسانی نجیب، مخلص و متخصص در حوزه کاری خود بود گفت: آن مرحوم در اصول و اعتقادات خود قاطع و در برابر قانون بدون هیچگونه رودربایسی محکم و مطیع بود.

وی اظهار داشت: مرحوم در دوران مسئولیت خود در حوزه های مختلف بدون محافظه کاری استوار و بدون لحظه ای خستگی، پای کار نظام و انقلاب ایستاده بود.

دهشیری با بیان اینکه باید سال ها و قرن ها بگذرد تا چنین انسان های وارسته ای تربیت و در مسند امور قرار گیرند، تصریح کرد: مرحوم دشتی سرمایه ای ارزشمند برای استان بود که متاسفانه از دست رفت و در جوار دوستان خود در دوران دفاع مقدس آرام گرفت.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به درک بالای مرحوم دشتی از وقایع حساس انقلاب اظهار داشت: آن مرحوم در حوزه جهاد تبیین پیشگام بود به طوری که در حوادث فتنه 88 به خوبی ابعاد مختلف فتنه را تبیین کرد.

وی اضافه کرد: آن مرحوم در حوزه تبیین بیانات و اندیشه های امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری سرآمد بود و در سال های اخیر در حوزه تبیین بیاینه گام دوم انقلاب تلاش های وافری داشت.

دهشیری در پایان با آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای مرحوم دشتی و برای خانواده آن مرحوم طلب صبر و عاقبت بخیری کرد.

شایان ذکر است در این دیدار حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، تشکری رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان و دهقان معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر