English

مسیر ویژه گردشگری در یزد راه اندازی شد

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از راه اندازی اتوبوس گردشگری در یزد خبر داد و گفت: این اتوبوسها مسیر خود را از پایانه دولت آباد آغاز و سپس در مسیر خیابان انقلاب به سید گلسرخ، خیابان امام خمینی(ره) و در نهایت خیابان دهم فروردین حرکت نموده و پس از آن از میدان مارکار مسیر را به‌صورت بالعکس طی خواهند نمود.

مسیر ویژه گردشگری در یزد راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهدی فعالی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از مناسب سازی و راه اندازی ۴ دستگاه اتوبوس گردشگری جهت حرکت در مسیر ویژه گردشگری خبر داد.

مهدی فعالی گفت: به منظور آشنایی گردشگران شهر میراث جهانی با تاریخ، میراث، فرهنگ و معماری ماندگار کهن بوم یزد اتوبوسهایی با شرایط خاص و مناسب سازی شده در مسیر ویژه گردشگری قرار گرفت.

فعالی افزود: در این راستا چهار دستگاه اتوبوس از تاریخ یکم لغایت دوازدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در مسیر گردشگری یزد که از محل پایانه دولت آباد (سه راه شحنه) آغاز و در مسیر خاصی که بدین منظور طراحی شده حرکت نموده و در پایان از همان مسیر به پایانه دولت آباد منتهی خواهد گردید.

فعالی اضافه کرد: این اتوبوسها در دو شیفت صبح و عصر از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصر از ساعت ۱۵ الی ۱۹ خدمات رسانی خواهند نمود؛ لازم به ذکر است که زمان انتظار مسافران در این مسیر حداکثر ۳۰ دقیقه و ساعت حرکت آخرین اتوبوسها در شیفت صبح ساعت ۱۲:۳۰ و در شیفت عصر ساعت ۱۸:۳۰ می باشد.

فعالی گفت: برای سهولت دسترسی گردشگران و کمک به ترافیک روان در سطح شهر، شهروندان و گردشگران محترم میتوانند با پارک نمودن وسیله نقلیه خود در محل پارکینگ باغ دولت آباد یا پایانه دولت آباد از همان پایانه یا ایستگاه باغ دولت آباد سوار اتوبوسهای ویژه گردشگری شده و مسیر ویژه گردشگری را با راهنمای تور طی نمایند.

مهدی فعالی افزود: این اتوبوسها مسیر خود را از پایانه دولت آباد آغاز و سپس در مسیر خیابان انقلاب به سید گلسرخ، خیابان امام خمینی(ره) و در نهایت خیابان دهم فروردین حرکت نموده و پس از آن از میدان مارکار مسیر را به‌صورت بالعکس طی خواهند نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی