English

شماره تماس ٠٣٥٣٣٥٢١ پاسخگوی سوالات مسافران استان یزد است

بانک اطلاعاتی شماره‌های کشیک های استاد در تمام زمینه ها از طریق شماره تماس ٠٣٥٣٣٥٢١ پاسخگویی به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شماره تماس ٠٣٥٣٣٥٢١ پاسخگوی سوالات مسافران استان یزد است

به‌ گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد آخوندی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه سامانه پاسخگوی میراث فرهنگی برای اولین بار در کشور راه‌اندازی شد اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های مردم مسئله اسکان است که از طریق تلفن پاسخگو می توانیم این دغدغه را با راهنمایی به موقع برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه راهنمایی در خصوص تمام مسائل جزو برنامه‌های ما است، تصریح کرد: بانک اطلاعاتی شماره‌های کشیک های استاد در تمام زمینه ها از طریق این تلفن پاسخگویی به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه پنج نیروی پاسخگویی به صورت شبانه روزی آماره خدمات رسانی هستند گفت تلفن با شماره تماس ٣٣٥٢١ بسیاری از دغدغه‌های مشترک ما و مردم را برطرف می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئله ساماندهی اسکان های غیر مجاز نیز تا حدودی از طریق پاسخگویی به موقع به مخاطبان برای مسئله اسکان برطرف خواهد شد، گفت: با همراهی گردشگران می توانیم جلوی بسیاری از سوء استفاده ها از گردشگران را بگیریم.

آخوندی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی یزد در نوروز با توجه به رضایت گردشگران و شکایات آنها تصریح کرد: در خصوص این مسئله نیز سامانه هایی در دست طراحی و با اهتمام شهرداری به این مسئله نیز توجه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر