English

محسن نجات:

آماده‌باش نوروزی ستاد بحران خراسان رضوی و دستگاه‌های مرتبط

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و اعلام وضعیت نارنجی و در نقاط مختلف استان، دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش کامل هستند.

آماده‌باش نوروزی ستاد بحران خراسان رضوی و دستگاه‌های مرتبط

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن نجات مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی در خبری اطلاع رسانی کرد: آماده‌باش کامل نوروزی ستاد بحران استان خراسان رضوی و دستگاه‌های مرتبط در آستانه نوروز 1401 و تعطیلات.

نجات در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این آماده‌باش از دیروز، ۲۵ اسفندماه آغاز شده که تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: همچنین با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و اعلام وضعیت نارنجی و احتمال آبگرفتگی در نقاط مختلف استان، دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش کامل هستند.

وی در ادامه این خبر یادآور شد: در هشدار هواشناسی ، افزایش حجم بارش و احتمال سیلابی شدن مسیل ها به همراه وزش شدید باد پیش‌بینی شده‌است.

نجات در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به یخ‌زدگی سطح جاده‌ها، مسافران نوروزی باید با تجهیزات کامل ایمنی، با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط بالا تردد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه