English

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

آغاز طرح برخط جامع استانی مطالعاتی نوروز ۱۴۰۱ برای نخستین بار در کشور از ۲۶ اسفند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از آغاز طرح برخط جامع استانی مطالعاتی نوروز 1401 برای نخستین بار در کشور از 26 اسفند خبر داد.

آغاز طرح برخط جامع استانی مطالعاتی نوروز 1401 برای نخستین بار در کشور از 26 اسفند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی دهقان اظهار داشت: در راستای ایجاد فرصت‌های برابر و عدالت آموزشی، طرح برخط جامع استانی مطالعاتی نوروز 1401 برای اولین بار در کشور در مازندران به صورت رایگان جهت کیفیت بخشی به آموزش دانش‌آموزان پایه دوازدهم در بستر کانال پایه دوازدهم مازندران شاد از 26 اسفند آغاز خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه بیش از 80 جلسه زنده و آنلاین کارگاهی مشاوره تحصیلی و بررسی نکات و تست کنکور سراسری با بهره گیری از مجرب ترین دبیران استان برگزار شد و ادامه داد: این کلاس ‌ها با همراهی دبیرخانه کیفیت بخشی به آموزش دانش‌آموزان پایه دوازدهم مستقر در شهرستان بابل اجرا خواهد شد.

وی افزود: از 14 فروردین 1401 درصدد هستیم با همکاری و تدریس دبیران زبده استانی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی اقدام به برگزاری بیش از یکصد کلاس بازآموزی و بررسی سؤالات نهایی سنوات گذشته کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مازندران تأکید کرد: از همه مدیران مدارس می خواهیم تا با اطلاع رسانی گسترده، همه دانش‌آموزان را نسبت به عضویت در کانال به آدرس mazand_12@ ترغیب نمایند تا با بهره‌مندی کلیه دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان مدارس روستایی و حاشیه شهر از این کلاس‌ها، یادگیری های از دست رفته تا حد امکان کاهش یابد و دانش آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور سراسری با آمادگی هر چه بیشتر در آزمون‌های پیش رو شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه