English

نجات ۵ کوهنورد با کمک تیم نجات کوهستان هلال احمر مهریز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: یک تیم 5 نفره که در ارتفاعات دره تادر این شهرستان گم و به شب خورده بودند با تلاش تیم امداد و نجات کوهستان مهریز نجات یافتند.

نجات 5 کوهنورد با کمک تیم نجات کوهستان هلال احمر مهریز

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حمیدرضا باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت: در تماس با سامانه 112 هلال احمر استان، گم شدن پنج نفرکوهنورد در ارتفاعات دره تادر شهرستان مهریز گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر این شهرستان متشکل از پنج نفر با تجهیزات لازم با یک دستگاه خودرو امدادی به منطقه اعزام و عملیات جستجو و نجات آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان مهریز گفت: پس از رسیدن نجاتگران هلال احمر به محل حادثه و جستجو 5 ساعته و پیدا کردن  این تیم کوهنوردی که به دلیل عدم آشنایی با منطقه گم شده بودند به وسیله تجهیزات کوهستان و روشنایی (هدلامپ ) به پایین کوه و محل امن انتقال داده شدند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه این عملیات از ساعت  16:30 آغاز و تا ساعت 21:50 ادامه داشت و با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و مهریز و حوادث متعددی که برای کوهنوردان رخ می‌دهد تأکید کرد: کوهنوردان و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر