English

توان افزایی اعضای تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر مهریز در ارتفاعات آدرشک

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از برگزاری اردو توان افزایی اعضا تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر این شهرستان در ارتفاعات آدرشک بمناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

توان افزایی اعضای تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر مهریز در ارتفاعات آدرشک

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  حمیدرضا باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت : بمناسبت ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن با حضور تعدادی از اعضا تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر این شهرستان برنامه توان افزایی ، شب مانی و امداد زمستانه در ارتفاعات آدرشک برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با اشاره اهمیت آمادگی نیروهای امدادی برای تلاش در جهت کاهش اثرات بلایا افزود: با توجه به فصل زمستان و دور جدید بارش ها در شهرستان، اردوی توان افزایی تیم کوهستان این جمعیت در این منطقه برگزار شد.

وی با بیان اینکه برای داشتن سرعت عمل مناسب و حضور به موقع و بروز در مخاطرات، تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر باید درآمادگی کامل به سر برند، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره توان افزایی، افزایش سطح آگاهی و توان نجاتگران و اعضای تیم های  کوهستان شهرستان بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری دوره ها و اردوهای توان افزایی و مهارتی ویژه امدادگران و نجاتگران این جمعیت با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت ماهانه و فصلی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر