English

محمد رضا زارع بنادکوکی؛

اعتبار خوب محصولات و واحدهای تولیدی استان یزد در کشور و جهان

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در این مراسم گفت: محصولات و واحدهای تولیدی استان صنعتی یزد به ویژه در حوزه تولیدات کاشی و سرامیک، از اعتبار خوبی در کشور و جهان برخوردار هستند که به این واسطه، ما توانستیم برای امسال، چهار واحد تولیدی نمونه استانی را در منطقه خودمان داشته باشیم.

اعتبار خوب محصولات و واحدهای تولیدی استان یزد در کشور و جهان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، تقدیر از واحد تولیدی نمونه صنعت کاشی و سرامیک شهرستان میبد استان یزد، انجام شد.

با توجه به وجود بیماری کووید19 به ویژه "اومیکرون"و عدم امکان برگزاری مراسم گسترده،  به منظور تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه استانی، مدیرکل اداره استاندارداستان یزد به اتفاق معاونین اداره کل، به شرکت کاشی ستاره میبد مراجعه و با اهداء تندیس و لوح تقدیر در محل کارخانه، از این واحد صنعتی خوشنام، تقدیرو تشکر شد.

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در این مراسم گفت: محصولات و واحدهای تولیدی استان یزد به ویژه در حوزه تولیدات کاشی و سرامیک، از اعتبار خوبی در کشور و جهان برخوردار هستند که به این واسطه، ما توانستیم برای امسال، چهار واحد تولیدی نمونه استانی را در منطقه خودمان داشته باشیم.

محمد رضا زارع بنادکوکی ادامه داد: براساس گزارش های واصله و رصد انجام شده، کاشی و سرامیک استان ضمن تامین نیازهای داخل کشور، سهم بسیار خوبی را در سبد صادرات به خود اختصاص داده است وما عقیده داریم که تولید پایدار در گرو صادرات مستمرو به روز بودن با تجارت جهانی است که خوشبختانه کاشی ستاره میبد مساعی خویش را در این زمینه به خوبی به کارگرفته وتوانسته است به کشورهایی نظیرعراق، سوریه، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه و غیره صادرات داشته باشد.

معاون رسانه ای و مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد نیز در این مراسم گفت:جای بسی خوشحالی است که واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک استان یزد با توجه به دانش و تجربه تخصصی خوبی که در اختیار دارند همواره دراستان و کشور در ردیف صنایع پیشرو هستند و امروز، مسئولین استاندارد استان یزد با تقدیم لوح تقدیر و تندیس به دست اندرکاران این بنگاه اقتصادی، توانسته اند به نمایندگی از حاکمیت، پیام تشکر و توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به زحمات این بخش از تولید کنندگان، که درگردش چرخ های اقتصادی موثر و مفید هستندابلاغ دارند.

مدیرعامل شرکت کاشی ستاره میبد نیز دراین نشست گفت: این واحد تولیدی توانسته است برای سومین بار نمونه شود، که دست اندرکاران این شرکت، احراز این مقام هارا مدیون مشاوره ها و همکاری های خوب کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد وهمچنین کارگران زحمت کش هستند.

 امین خالقیه افزود: حد اقل انتظار ما ازدیگر مسئولین استانی آن است که در جهت رشد ورونق تولید همراهی بیشتری با تولیدکنندگان استانی داسته باشند تا ما قادرباشیم برای سال های بعد،   درجهت نمونه کشوری شدن و همچنین دریافت جایزه ملی کیفیت ایران گام برداشته و افتخارات بیشتری را نصیب استان دارالعلم و دارالعباده یزدکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر