English

امدادرسانی به بیش از ۳۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در گردنه علی آباد شهرستان تفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از امداد رسانی و رها سازی35 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک و 50 نفرحادثه دیده در گردنه علی آباد شهرستان تفت توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر این شهرستان خبر داد.

امدادرسانی به بیش از 35 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک در گردنه علی آباد شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت: ساعت ۱:۳۰ بامداد لمروز طی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر گیر افتادگی چند دستگاه خودرو در گردنه علی آباد بدلیل برف و یخ زدگی جاده به هلال احمر شهرستان تفت اعلام حادثه گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در ادامه گفت: بلافاصله پس از اعلام، یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات جاده ای جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان با بکارگیری یک دستگاه خودرو امدادی به محل  اعزام شدند.

گلشن عنوان کرد: نجاتگران هلال احمر پس از رسیدن به صحنه با همکاری نیروهای همکار اداره راهداری و پلیس راه، ۳۵ دستگاه خودرو گیر افتاده در برف شامل تریلی، اتوبوس و سواری را رهاسازی و به مکانی امن هدایت نمودند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، هموطنان می توانند در صورت بروز حادثه و نیاز به امدادرسانی در جاده ها و مناطق کوهستانی در هر ساعت از شبانه روز  با شماره سه رقمی 112 ندای امداد تماس بگیرند.

شایان دکر است این عملیات امداد و نجات تا ساعت 4:30 بامداد امروز ادامه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر