English

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

۴ مصدوم حاصل برخورد نیسان آبی با خودروی سواری ۲۰۶ در توابع تفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: بر اثر برخورد یکدستگاه نیسان آبی با یکدستگاه خودروی سواری ۲۰۶ ، در ۱۰ کیلومتری پایگاه امدادو نجات جاده ای فیض آباد روبروی چشمه تامهر ۴ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

4 مصدوم حاصل برخورد نیسان آبی با خودروی سواری ۲۰۶ در توابع تفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC‌ مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی نیسان با یکدستگاه پژو ۲۰۶ در ۱۰ کیلومتری پایگاه امداد و نجات جاده ای روبروی چشمه تامهر، بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده ای جاویدالاثرحاج احمد متوسلیان این شهرستان در قالب یک تیم امدادی به همراه یکدستگاه آمبولانس راس ساعت ۱۷:۱۰ در محل حادثه حاضر شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: پس از انجام اقدامات اولیه توسط نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس در صحنه، ۲ نفر از حادثه دیدگان با آمبولانس جمعیت هلال احمر و ۲ مصدوم دیگر با آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند .

گلشن افزود: این عملیات یک ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید و متاسفانه این حادثه ۴ نفر مصدوم  برجا گذاشت.

این مسئول رعایت جوانب احتیاط در رانندگی را مورد تاکید قرار داد و از عموم مردم خواست که در روبرو شدن با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق شماره تلفن ۱۱۲ آگاه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر