English

پیام سرپرست دانشگاه یزد در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن؛

دانشگاهیان انقلابی دانشگاه یزد جهاد تبیین را فریضه و رسالت اصلی خود می دانند

سرپرست دانشگاه یزد در پیام خود به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دانشگاهیان انقلابی دانشگاه یزد جهاد تبیین را فریضه و رسالت اصلی خود می دانند.

دانشگاهیان انقلابی دانشگاه یزد جهاد تبیین را فریضه و رسالت اصلی خود می دانند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس کلانتری خلیل آباد سرپرست دانشگاه یزد در آستانه فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن با صدور پیامی ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جهاد تبیین را فریضه و رسالت اصلی دانشگاهیان دانشگاه یزد عنوان کرد.

متن کامل پیام دکتر عباس کلانتری خلیل آباد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران است . حضرت امام خامنه ای (دام ظله

دهه فجر؛ نمایانگر صلابت و عظمت نیروی ایمان و توفق و برتری آن بر جبهه کفر و طاغوت و یادآور رشادتها و مجاهدت های خستگی ناپذیر ملتی است که حلاوت استقلال و آزادی را بر ضلالت استکبار و بردگی ترجیح داده با بهره گیری از قدرت لایزال ایمان و توکل و اتحاد، توانست ضمن برهم زدن هندسه نظام سلطه، با انقلابی فرهنگی، دامن این کهن مرز و بوم را از غده سرطانی جهالت و رذالت پاک نماید و زمینه تشکیل نظامی اسلامی و قدرتی مردمی را فراهم آورد.

بی شک انقلاب عظیم ملت سرافراز ایران برآمده از قوا و روحیه ایمان، حق طلبی، مقاومت، نفی سلطه و وابستگی و مهم تر از همه ترسیم نسبت و رابطه صحیح امت با امام و ولی بود که توانست به یمن آن هیمنه پوشالی جبهه استکبار و طاغوت را در هم بشکند و از بدو پیروزی تاکنون در مقاطع مختلف و برهه های زمانی حساس، ایادی متجاوزان را قطع و چشمان ناپاک طمع آن ها را کور نماید و با خود باوری، اعتماد به نفس ملی، جنبش نرم افزاری و تلاش درون زا مسیر رشد و تعالی را هموار و قله های علم و فن آوری را فتح نماید و الگویی بی بدیل را مقابل دیدگان ملتهای آزادی خواه عالم قرار دهد.

آنچه که در چهل و سومین بهار آزادی و سالگرد پیروزی انقلاب ناب اسلامی بیش از گذشته حائز اهمیت است از یک سو یادآوری مکرر خون های پاک و مقدسی است که در مسیر آبیاری و تنومند شدن آن نهال نوپا و شجره طیبه ریخته شد و از دیگر سو تبیین مجاهدانه جایگاه امام در حکومت اسلامی و افق و چشم انداز روشن کشور و تلاشها و دستاوردهای عظیم و فراوان انقلاب در عرصه های متعدد عمران و آبادانی، اقتصادی و سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و... برای آحاد مردم بخصوص نسل جوان و نوپای امروز جامعه و آینده سازان کشور است که می تواند کشور را از جمیع خطرات داخلی و خارجی بیمه نماید و زمینه ساز پویایی و تحرک و بالندگی امید بخش باشد.

این جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ و انقلابی دانشگاه یزد و در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب عظیم اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن(ره) و شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب، با آرمان های بلند شهیدان گلگون کفن و امامین معظم انقلاب تجدید میثاق نموده و پیمان می بندیم که با نصب العین قراردادن فرمایش های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله) و بیانیه تحول آفرین گام دوم، جهاد تبیین را فریضه و رسالت اصلی و قطعی برای خود و دیگر جوامع علمی دانسته و با قوت و قدرت در این مسیر گام برداشته و از هیچ تلاش و کوشش علمی برای ارتقا و تعالی نظام اسلامی و از بین بردن زمینه های فتنه انگیزی، نفوذ و توطئه فروگذار نخواهیم کرد و زمینه را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی فراهم می نماییم. إن شاءالله  

ومن الله التوفیق و علیه التکلان

1400

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر