English

اخذ عوارض در شهرداری یزد بر پایه عدالت محوری است

رئیس کمیسیون بودجه، درآمد پایدار و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر یزد، گفت: رویکرد اصلی اکثریت اعضای شورای ششم یزد عدالت محوری بوده و تلاش شده این رویکرد در تعریف بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ نیز ملاک و معیار قرار گیرد.

اخذ عوارض در شهرداری یزد بر پایه عدالت محوری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سیفی رئیس کمیسیون بودجه، درآمد پایدار و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر یزد گفت: رکن اساسی در توزیع خدمات در مناطق مختلف شهر و نیز اخذ عوارض شهرداری، عدالت محوری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، سیفی، گفت: رویکرد اصلی اکثریت اعضای شورای ششم یزد عدالت محوری بوده و تلاش شده این رویکرد در تعریف بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ نیز ملاک و معیار قرار گیرد.

وی افزود: بنابراین در هر یک از مناطق شهری بنابر ظرفیت آن منطقه میزان اخذ عوارض نیز متفاوت خواهد بود.

سیفی اضافه کرد: به عنوان مثال در مناطق محروم تر مانند منطقه حسن آباد، پردیسان و خیرآباد که با کمبود امکانات شهری مواجه هستند، ساخت و سازها نیز مشمول عوارض کمتری خواهد شد و در مناطق برخوردار تر عوارض بیشتری اخذ می شود زیرا خدمات دریافتی این مناطق نیز بیشتر است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد همچنین با اشاره به رویکرد شورای شهر در تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری گفت: بخشی از این پروژه ها در سال ۱۴۰۰ به اتمام رسیده و با آغاز دهه فجر، شهروندان شاهد افتتاح این پروژه ها در نواحی مختلف شهر بوده و تکمیل بخش دیگری از پروژه ها نیمه تمام نیز در اولویت برنامه های سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر