English

فرهنگ دارالعباده یزد نیازمند توجه بیشتر است

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: بحث مدیریت فرهنگی در یزد از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است به ویژه که حوزه فرهنگی نسبت به سایر حوزه ها ارتباط بیشتری با شهروندان دارد.

فرهنگ دارالعباده یزد نیازمند توجه بیشتر است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، فاطمه زارع عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: استان یزد از دیرباز به خاطر موقعیت جغرافیایی و صعب العبور بودن راه‌هایش دارای موقعیتی ایمن بوده و همچنین دارای منابع قدمت دار تاریخی است.

وی گفت: سخت کوشی، دینداری و قناعت ویژگی بارز مردمان این خطه کویری بوده که پای بند به عقاید مذهبی بودند و یزد را به عنوان حسینیه ایران به جهان معرفی کردند.

زارع گفت: بنابراین بحث مدیریت فرهنگی در یزد از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است به ویژه که حوزه فرهنگی نسبت به سایر حوزه ها ارتباط بیشتری با شهروندان دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به شرایط امروز فرهنگی یزد گفت: متاسفانه یزد در برابر تهاجم فرهنگی ایمن نبوده و از این نظر حوزه فرهنگی و مسائلی مانند خانواده، جمعیت، طلاق، ورزش، حاشیه نشینی، اشتغال، کار آفرینی و .... نیازمند توجه و برنامه ریزی دقیق است.

زارع گفت: لازم است با برنامه ریزی های مناسب در این حوزه ها اقدامات سلبی و ایجابی لازم به صورت توأمان  انجام شده و با همکاری استانداری گروه های امر به معروف و نهی از منکر نیز مورد حمایت قرار گیرند.

وی همچنین درباره وضعیت آلاینده ها در یزد نیز با اشاره به اینکه یزد شهری صنعتی است و از سوی دیگر با مشکل کمی بارش مواجه است گفت: تاثیرات آلاینده های واحد‌های صنعتی بر خاک و آب های زیر زمینی نگران کننده است و لازم است در این باره تحقیقات لازم صورت گرفته و با جلوگیری از توسعه صنایع خطرناک از توسعه صنایع پاک در استان حمایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی