English

فخرالسادات خامسی هامانه خبر داد:

فضای تفریحی مناسب در بوستان راه آهن یزد ایجاد می شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نزدیک شدن سال جدید و ورود مسافران از میدان راه آهن یزد گفت: بوستان راه آهن یکی از فضاهای تفریحی قدیمی یزد است که با بازپیرایی و زیباسازی هم جلوه زیبایی به یکی از بهترین ورودی های شهر و همچنین فضای مناسب تفریحی برای شهروندان خواهد بود.

فضای تفریحی مناسب در بوستان راه آهن یزد ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، خامسی نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری از اصلاح هندسی میدان راه آهن و دیگر اقدامات شهرداری یزد در منطقه سه تا پایان سال خبر داد. فخرالسادات خامسی، نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد گفت: رویکرد اصلی  شهرداری یزد در منطقه سه مبنی بر بازپیرایی و احداث پارک ها، بوستان ها و فضاهای سبز جدید در محلات جدید یا محلاتی است که فاقد فضای سبز هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن سال جدید و ورود مسافران از میدان راه آهن یزد گفت: بوستان راه آهن یکی از فضاهای تفریحی قدیمی یزد است که با بازپیرایی و زیباسازی هم جلوه زیبایی به یکی از بهترین ورودی های شهر و همچنین فضای مناسب تفریحی برای شهروندان خواهد بود.

خامسی ادامه داد: اصلاح هندسی این منطقه در دستور کار قرار گرفته است که تلاش می شود تا قبل از سال جدید این پروژه به اتمام برسد.

او گفت: احداث سرویس بهداشتی در مناطق فاقد سرویس و زیرسازی آسفالت و احداث پارکینگ های درون محله ای در برخی مناطق دیگر در دستور کار است.

خامسی گفت: پروژه پیاده روسازی در بخش هایی از منطقه سه مانند بلوار دانشجو در دست اقدام است.

نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه سه شهرداری یزد گفت: پروژه آبنمای کف خشک در پارک باد و سایه در شهرک فراز در حال اجراست که در دهه فجر افتتاح خواهد شد و در شهرک شن و ماسه نیز برای احداث پارک درون منطقه ای اقدام شده و تا دهه فجر کاشت درخت و روشنایی آن به اتمام خواهد رسید.

او با اشاره به درخواست های ارائه شده پیرامون شهرک طوبی گفت: برای روشنایی و آسفالت پارک  برنامه ریزی های متعددی صورت گرفته و فاز یک پارک طوبی تا پایان سال اتمام و برای روشنایی و دیگر مسائل مرتبط با فاز ۲ پارک نیز در سال جدید برنامه ریزی خواهد شد.

خامسی در مورد درخواست های متعددی که درباره روشنایی خیابان غدیر صورت گرفته گفت: این مسئله مربوط به شهرداری نیست بلکه باید اداره برق در این باره اقدام نماید که با توجه به مکاتبات صورت گرفته اقدامات لازم برای این منطقه و نیز حل مشکل روشنایی و رفع ضایعات بلوار شهید قدسیان در دستور کار قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر