English

شتاب طرح نهضت ملی مسکن شهر یزد با الحاق ۴۲۴ هکتار اراضی مستعد

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از شتاب گرفتن طرح نهضت ملی مسکن شهر یزد با الحاق 424 هکتار اراضی مستعد خبرداد و ضمن ارائه توضیحات اولیه در خصوص وضعیت این اراضی و شرایط جغرافیایی اراضی 424 هکتاری به اهمیت این الحاق پرداخت.

شتاب طرح نهضت ملی مسکن شهر یزد با الحاق 424 هکتار اراضی مستعد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در راستای تامین زمین برای تولید مسکن در قالب طرح های ملی مسکن در استان یزد صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان یزد جلسه کمیته فنی شورای عالی معماری و شهرسازی ایران بصورت مجازی برگزار شد.

به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد، در این نشست مجازی که با حضور اعضای کمیته فنی شورایعالی معماری و شهرسازی ایران تشکیل شد موضوع الحاق 424هکتار از اراضی محدوده شهر یزد واقع در مجاورت روستای خضرآباد یزد در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

اداره کل راه و شهرسازی یزد

ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در حاشیه این نشست ضمن خرسندی از استقبال خوب مردم و حجم ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین را از اولویت های استان در اجرای این طرح خواند و افزود:در استان یزد خوشبختانه با استقبال خوبی که خارج از پیش بینی ها بوده از این طرح شده است و بالغ بر 97 هزار نفر ثبت نام انجام شده است.

معاون استاندار افزود:در شرایط فعلی و کمبود اراضی شهری داخل محدوده این الزام را فراهم خواهد شد تا اراضی مستعد ساخت و تولید مسکن را شناسایی و معرفی نمائیم و این انتظار را داریم تا با همکاری و حمایت کلیه دستگاه های متولی مخصوصا دستگاه مسئول و وزارت راه و شهرسازی این امر تسریع گردد.

در ادامه این نشست مهندس یادگاری مدیرکل راه و شهرسازی ضمن ارائه توضیحات اولیه در خصوص وضعیت این اراضی و شرایط جغرافیایی اراضی 424 هکتاری به اهمیت این الحاق پرداخت.

مهندس یادگاری در ادامه خاطر نشان کرد:با بررسی های مکرر و جلسات متعددی که با مقامات استان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که با توجه به عدم وجود اراضی شهری مناسب جهت اجرای طرح جهش تولید مسکن موضوع الحاق 424 هکتاری را با تاکیدات رئیس شورای مسکن استان در دستور کار شورایعالی معماری و شهرسازی ایران قرار دهیم که امروز شاهد برگزاری کمیته فنی این جلسه هستیم امید است با همت و تلاش و حمایت های همه دستگاه های مختلف در این طرح بتوانیم با تامین و الحاق اراضی مستعد تامین مسکن به سیاست های دولت مردمی جامعه عمل بپوشانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر