English

حامد هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دکتر حامد هاتفی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد منصوب شد.

حامد هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، طی مراسمی با حضور دکتر حسن خانلو قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و دکتر منوچهری معاون درمان سازمان از خدمات دکتر توحیدی فر قدردانی و طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان دکتر حامد هاتفی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد منصوب شد.

طی مراسمی که امروز چهارشنبه در  مدیریت درمان تامین اجتماعی یزد برگزار شد دکتر حامد هاتفی به عنوان مدیر درمان جدید استان معرفی و از خدمات هشت ساله دکتر توحیدی فر تجلیل شد.

دکتر حبیب الله حسن خانلو قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که در مراسم معارفه مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان حضور داشت با اشاره به این که اصلی ترین وظیفه مسئولان در سازمان تامین اجتماعی خدمت به اقشار ضعیف جامعه است گفت:بیمه‌ شدگان همواره شاهد فعالیت‌های مسئولان هستند و تلاش های آنها را برای رفع مشکلات مشاهده می کنند. وی افزود: وظیفه ما این است که برای رفع مشکلات و موانع تمام تلاش خود را به کار ببندیم و در صورت کاستی ها با حفظ کرامت و ملایمت و با شفافیت کامل با مردم سخن بگوییم و با آنها تعامل داشته باشیم.

دکتر حسن خانلو گفت استان یزد بر اساس آمارها یک استان برخوردار از جهت درمان است و ارتقاء آن از سطح فعلی به کار آسانی نیست.

وی تاکید کرد: مدیر جدید درمان استان باید با حضور قدرتمندانه در رسانه ها و با ارائه برنامه‌های مناسب و با حضور دربین مردم و دریافت انتقادات و انتظارات بیمه شدگان برای ارتقاء سطح درمان استان و جلب رضایت بیمه شدگان تلاش کند.

به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد، وی تاکید کرد: برنامه ریزی‌ها باید به نحوی باشد که مناسب ترین خدمات  با کمترین پرداختی از جیب مردم به بیمه شدگان  ارائه گردد.

قائم مقام مدیرعامل بر استفاده بهینه  از نیروی انسانی  به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان تاکید کرد و گفت: استفاده از نیروهای کارآمد باید در اولویت  قرار گیرد.

دکتر محمد حسین توحیدی فر مدیر درمان سابق سازمان تامین اجتماعی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۸ ساله استان با تشکر از همکاری مجموعه همکاران، احداث درمانگاههای بافق، ابرکوه و اردکان را از دستاوردهای این سالها دانست و گفت: افزایش ۴۸ تخت  به تخت های بیمارستان شهدای کارگر یکی از فعالیت های ویژه  این دوران بود.

وی تاکید کرد: افزایش  تختهای بیمارستان شهدای کارگر به مثابه احداث یک بیمارستان 50 تختخوابی جدید بود که البته هزینه های پشتیبانی  از آن حذف شده است.

وی ادامه داد: در دوران کرونا با تبدیل تهدید به فرصت و تکیه بر نیروهای توانمند مجموعه و توفیق الهی توانستیم بخش های جراحی 3، داخلی و بخش فوق تخصصی را به طور کامل بازسازی کنیم.

دکتر توحیدی فر با اشاره جذب کمک های خیریه به احداث مخزن اکسیژن ذخیره بیمارستان شهدای کارگر با مبلغ  یک میلیارد و یکصد میلیون تومان  و احداث کلینیک دندانپزشکی با هزینه خیری اشاره کرد و افزود: کلینیک دندانپزشکی با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان اردیبهشت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر سابق درمان تامین اجتماعی یزد همچنین به پروژه در حال احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی سرطان،   و پروژه های آماده آغاز عملیت اجرایی درمانگاه مهریز، درمانگاه بیمارستان شهدای کارگر و بازسازی اورژانس شهدای کارگر اشاره کرد و گفت:اعتبار آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها تصویب شده و مراحل آغاز آن در حال انجام است.

دکتر حامد هاتفی مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان نیز با اشاره به اینکه بیمه شدگان تامین اجتماعی از ضعیف ترین اقشار جامعه از نظر مالی هستند گفت: خدمت به بیمه‌شدگان توفیقی است که از طرف خداوند به ما داده شده است و ما با قدردانی از این  نعمت باید خدمتگزار بیمه شدگان باشیم.

وی ادامه داد: درسالهای پیش رواین تنها خدمات انجام شده است که از ما بهیادگار میماند و بیمه شدگان و مردم ما را از روی عملکردمان قضاوت خواهند کرد.

وی  با اعلام برنامه‌های اجرایی مدیریت درمان گفت: با همکاری و همدلی مجموعه همکاران و توفیق الهی برای رسیدن به اهدافمان تلاش خواهیم کرد  و امیدواریم نتیجه تلاشمان  خدمت به جامعه بیمه شده و رضایت قشر آسیب پذیر جامعه باشد.

هاتفی ادامه داد: مسئولان باید در برابرمردم  پاسخگو باشند و من نیز قطعاً هم در برابر مسئولان سازمانی و هم در برابر مسئولان استانی و بالاتر از آنها در برابرمردم  و بیمه شدگان پاسخگو خواهم بود.

در پایان مراسم با اهدای لوحی از خدمات آقای دکتر محمد حسین توحیدی فر قدردانی و حکم مدیریت آقای دکتر هاتفی به وی اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی