English

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد بیان کرد:

افزایش خدمات درمانی باید بر اساس سطح بندی و صلاح بیمه شدگان تامین اجتماعی باشد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد در بازدید نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از درمانگاه حضرت سجاد علیه السلام، ضمن اشاره به نحوه سطح بندی خدمات درمانی و تخصصی در مراکز ملکی تامین اجتماعی تاکید کرد: هرگونه افزایش خدمات باید بر اساس سطح بندی و صرفه و صلاح بیمه شدگان باشد.

افزایش خدمات درمانی باید بر اساس سطح بندی و صلاح بیمه شدگان تامین اجتماعی باشد

به  گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد: محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با حضور در درمانگاه تامین اجتماعی حضرت سجاد علیه السلام از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفت.

در این بازدید ابتدا توحیدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گزارشی از ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی تامین اجتماعی در استان و نحوه ارائه خدمات در درمانگاه حضرت سجاد علیه السلام ارائه کرد. جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز طی این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن  خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان بر لزوم ارائه خدمات تخصصی در مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی همچنین خواستار افزایش پزشکان متخصص و افزایش ساعت شیفت عصر درمانگاه بر اساس  خواسته بیمه شدگان آن منطقه شد.

توحیدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد ضمن اشاره به نحوه سطح بندی خدمات درمانی و تخصصی در مراکز ملکی تامین اجتماعی تاکید کرد: هرگونه افزایش خدمات باید بر اساس سطح بندی  و صرفه و صلاح  بیمه شدگان باشد.

وی با تاکید بر اینکه هزینه‌های درمان تامین اجتماعی صرفا از محل صندوق تامین اجتماعی که  صاحب اصلی آن بیمه شدگان هستند تامین می شود و دولت در این زمینه اعتباری پرداخت نمی‌کند گفت: تصمیماتی که باعث افزایش نرخ ارائه خدمات شود در نهایت باعث ضربه به  صندوق تامین اجتماعی و ضرر به بیمه شدگان خواهد شد.

مدیر درمان یزد در پایان با اشاره به تلاش مجموعه  مدیریت درمان استان در ارائه خدمات درمانی مناسب به قشر ضعیف جامعه،در رابطه با خواسته بیمه شدگان مبنی بر افزایش تعداد پزشکان متخصص و ارتقاء سطح خدمات درمانگاه تامین اجتماعی حضرت سجاد قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه