English

اعزام تیم های هلال احمر برای امداد و نجات جاماندگان در برف شهرستان تفت

رییس هلال احمر شهرستان تفت گفت: یک تیم امدادی از شعبه شهرستان تفت و یک تیم از پایگاه استان یزد با بکارگیری دو دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه برفگیر شدن خودروها اعزام شدند.

اعزام تیم های هلال احمر برای امداد و نجات جاماندگان در برف شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از امدادرسانی نیروهای هلال احمربه خودروهای گرفتار در برف و یخبندان جاده ها در محورهای ده بالا و روستاهای سخوید و نصرآباد در این شهرستان خبرداد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید قاسم گلشن تفتی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت:  شب گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان یزد مبنی بر گیرافتادگی سه خودرو در محور ده بالا محله قرق بدلیل برف و یخ زدگی جاده به هلال احمر شهرستان تفت اعلام حادثه گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت بیان داشت: بلافاصله پس از اعلام یک تیم امدادی از شعبه شهرستان و یک تیم از پایگاه استان با بکارگیری دو دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

گلشن با بیان اینکه افراد امدادرسانی شده سه خانواده ( 15 نفر ) بودند، اظهار داشت:  نجاتگران هلال احمر پس از رسیدن به صحنه اقدام به رهاسازی خودروها و بستن زنجیر چرخ نمودند و حادثه دیدگان را به مکانی امن منتقل نمودند.

وی بیان داشت: همچنین شب گذشته یک خودرو در جاده نصرآباد در برف گیرفتاده بود که پس از اطلاع یک تیم امدادی از پایگاه جاده ای متوسلیان به صحنه حادثه اعزام و پس از رهاسازی خودرو حادثه دیدگان را به محلی امن انتقال دادند که بلافاصله یک خودرو با سه سرنشین نیز در جاده دره زرشک (توران پشت) بعلت برف و یخ زدگی جاده ها گیر افتاده بود که تیم امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای متوسلیان به محل حادثه اعزام و خودرو گیرافتاده را رهاسازی نمودند.

این مسئول عنوان کرد: عصر دیروز نیز پنج خودرو در گردنه سخوید نیز گیر افتاده بودند که تیم پشتیبان از شعبه با 4 نیرو امدادی به محل حادثه اعزام و خودرهای گیر افتاده را رهاسازی نمودند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان و مسافران درخواست داریم در این شرایط بارش برف و کولاک و لغزندگی محورهای مواصلاتی و جاده های کوهستانی از سفرهای غیرضروری پرهیز و خودداری کنند و اگر ناگزیر به تردد بودند از نظر فنی خودروی خود را بررسی کرده و زنجیرچرخ، مواد غذایی و وسایل و تجهیزات گرمایشی ضروری را به همراه داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در پایان گفت: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم میباشند و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌تواند با شماره سه رقمی 112 ندای امداد تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر