English

معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی هلال احمر بخش نیر؛

اقدامات هلال احمر داوطلبانه و بشر دوستانه است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی هلال احمر بخش نیر، گفت: عمده اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای اهداف بشر دوستانه با فعالیت های داوطلبانه در جهت حفظ کرامت انسان صورت می گیرد.

اقدامات هلال احمر داوطلبانه و بشر دوستانه است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان، بخشدار و دیگر روسای ادارات نیر مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی هلال احمر بخش نیر در سالن جلسات بخشداری نیر برگزار شد.

در ابتدای جلسه تودیع و معارفه مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر که با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان،معاون امور جوانان و مسئول بازرسی هلال احمر استان و معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تفت رییس هلال احمر شهرستان تفت و اعضای شورای اجرایی هلال احمر تفت و دیگر مسئولین استانی و روسای ادارات نیر برگزار شد ، بخشدار نیر موضوعاتی را راجع به هلال احمر و خدمات این نهاد بیان داشتند و از زحمات جناب احمدی بعنوان یک عضو داوطلب و همراه همیشگی تشکر و قدردانی نمودند.

بخشدار نیر گفت: جمعیت هلال احمر یک سازمان مهم و تاثیر گذار در کمک رسانی به مردم در شرایط بحرانی و حساس است و نیروهای امدادی آن دارای جایگاه مهمی هستند.

وی اقدامات و فعالیتهای هلال احمر نیر را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری نمود: همکاری و تعامل در برنامه های بخش نیر، حضور در صحنه و تلاش برای جذب داوطلبان و استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود در اولویت کاری هلال احمر نیر قرار گیرد.

در ادامه محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان داشت: عمده اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای اهداف بشر دوستانه با فعالیت های داوطلبانه در جهت حفظ کرامت انسان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های خوبی طی سال های گذشته در سطح استان و کشور انجام گرفته، اظهار داشت: امیدواریم به عنوان عوامل اجرایی جمعیت هلال احمر در سطح استان بتوانیم راهکارهای مناسبی برای جذب بیشتر شهروندان که در نتیجه باعث افزایش و ارتقای پتانسیل هلال احمر در سطح جامعه می شود،داشته باشیم و خدمات بیشتر و بهتری به عموم مردم ارائه دهیم.

حرازی زاده از خدمات شایسته جناب محمد حسن احمدی تشکر نمود و عنوان کرد: مرکز جوانان هلال احمر نیر یکی از مراکز امور جوانان فعال استان بوده که اینک به دفتر نمایندگی ارتقاء یافته است و امیدواریم با انتخاب جناب فلاح این روند و فعالیتهای خوب و ثمر بخش ادامه پیدا کند.

در پایان از زحمات جناب محمد حسن احمدی تقدیر و محمد حسین فلاح بعنوان مسئول دفتر نمایندگی هلال احمر بخش نیر معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر