English

تفاهم نامه استانداری یزد برای توسعه انرژی های تجدید پذیر

استاندار یزد با رییس سازمان انرژی های تجدید پذیر تفاهم نامه همکاری برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق، امضا کرد.

تفاهم نامه استانداری یزد برای توسعه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر و پاک و بهینه سازی و ارتقای بهره وری برق در استانداری یزد منعقد شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، در نشستی که پنجشنبه 23 دی ماه 1400، با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، محمود کمانی معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق، سید مسعود عظیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد و دیگر مسئولان و مدیران مرتبط برگزار شد، تفاهم‌نامه ای در راستای توسعه زیرساخت های لازم در خصوص بهینه سازی انرژی، تولید برق تجدیدپذیر و پاک و حمایت از مشارکت بخش خصوصی در این حوزه به مدت 4 سال، مابین ساتبا و استانداری یزد مبادله شد.

گفتنی است همکاری و بسترسازی در توسعه انواع انرژی های تجدیدپذیر و پاک از طریق استفاده از ظرفیت کلیه ادارات، سازمان ها و دستگاه‌های ذیربط و همچنین اشتراک گذاری اطلاعات مورد نیاز شناسایی ساخت گاه های احداث نیروگاه های تجدیدپذیر و پاک در استان یزد به منظور تسهیل امور و ترغیب سرمایه گذاران، موضوع تفاهم نامه بوده است.

تامین برق پایدار در کشور، ارتقاء و افزایش ظرفیت تولید انرژی از منابع تجدیدپذیر و توسعه زنجیره تولید تجهیزات تجدیدپذیر و همچنین ترویج فرهنگ عمومی بهینه سازی و ارتقای بهره وری برق از طریق تدوین برنامه های راهبردی و انجام اقدامات مشترک در سطح مشترکین برق خانگی، اداری و صنعتی استان، از جمله اهداف تبادل این تفاهم نامه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر