English

همایش روز بسیج رسانه با نام شهید خبرنگار در یزد برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد گفت: تلاش می کنیم تا این مراسم را هرساله برگزار کنیم و امیدواریم با این اقدام بتوانیم در مسیر اهداف سازمان که همان کمک به رسانه ها، همگرایی و حرکت به سمت اهداف انقلاب است گام برداریم.

همایش روز بسیج رسانه با نام شهید خبرنگار در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی محمد پارسائیان رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد از برگزاری همایش دیده بان صبح در استان به مناسبت روز بسیج رسانه خبر داد و گفت: این همایش برای اولین بار در این روز که به مناسبت شهادت شهید غلامرضا رهبر از فعالان رسانه ای دفاع مقدس نام گذاری شده، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تدارک برنامه های مختلف در این مراسم ابراز داشت: برنامه های متعددی در نظر گرفته شده اما مهمترین آن ها حضور مدعو ویژه این مراسم استاد محسن مهدیان استاد رسانه، نویسنده و خبرنگار انقلابی بوده همچنین از خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع رسانی نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

 پارسائیان تصریح کرد: تلاش داریم تا این مراسم را هرساله برگزار کنیم و امیدواریم با این اقدام بتوانیم در مسیر اهداف سازمان که همان کمک به رسانه ها، همگرایی و حرکت به سمت اهداف انقلاب است گام برداریم.

رئیس بسیج رسانه استان یزد ضمن دعوت از همه فعالین عرصه اطلاع رسانی و رسانه های مختلف در این مراسم اظهار داشت: این مراسم  پنجشنبه 23 دی ماه در سالن آمفی تئاتر سازمان بسیج هنرمندان واقع در خیابان مهدی روبروی مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) از ساعت 18 تا 20 برگزار خواهد شد.

یزد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر