English

علی محمد پارساییان اعلام کرد:

۶۸ اثر به بخش داوری اولین جشنواره استانی ابوذر در یزد راه یافت

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد و دبیر جشنواره ابوذر در یزد گفت: ۶۸اثر به بخش داوری راه یافته است و آثار منتخب در اختیار داوران جشنواره قرار گرفته که پس از داوری های موشکافانه نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد.

۶۸ اثر به بخش داوری اولین جشنواره استانی ابوذر در یزد راه یافت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی محمد پارساییان رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از مشارکت بسیار خوب اهالی رسانه استان در اولین جشنواره استانی ابوذر در یزد گفت: به فضل الهی امسال علی رغم اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر اولین سال برگزاری خود را رقم زد با استقبال خوب اصحاب رسانه استان مواجه شد و بیش از ۹۵درصد رسانه های استان در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره ۱۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی دقیق مسئولان برگزاری در مجموع ۶۸اثر به بخش داوری راه یافته است.

پارساییان تصریح کرد: آثار منتخب در اختیار داوران جشنواره قرار گرفته که پس از داوری های موشکافانه نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد.

مسئول برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد اظهار داشت: به دلیل اینکه آثار برگزیده به جشنواره ملی ارسال و در آنجا نیز آثار ارسالی از استان ها داوری می شود حساسیت داوری ها بسیار بالاست.

پارساییان در پایان ابراز داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره در روز پنج شنبه ۴آذر ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای با حضور عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور، مسئولان استان، فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از پیشکسوتان و اهالی رسانه استان برگزار و از نفرات اول تا سوم تجلیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه