English

قیام مردم قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: قیام ۱۹ دیماه مردم شهر دارالعباده قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

قیام مردم قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه قیام مردم قم نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: خواستگاه این حرکت، مرکز علم و وحیانیت یعنی شهر مقدس قم بوده و بعد از قیام ۱۵ خرداد نقطه آغازی برای انقلاب اسلامی است و نشان از پیشتازی  شهر علم و فقاهت و بیانگر خاستگاه فکری و اعتقادی غنی  نهضت اسلامی است.

او گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه همراه با مجاهدت های فقیهان در دو جبهه  مبارزه با تحجر از یک سو و مبارزه با روشنفکری وابسته به غرب ایستادگی کردند.

دشتی گفت: همچنین با تدابیر بزرگانی همچون آیت الله بروجردی در مقابل طاغوت رضاخانی مقاومت کرده و حوزه علمیه قم نیز با رهبری امام راحل در سال ۵۶ پیشتازی کرده و موفق به پیروزی نهضتی به عظمت انقلاب اسلامی شدند.

او گفت: هدف چنین نهضتی تبدیل اسلام به یک سبک زندگی است و حتی امروز نیز نظام اسلامی با تهدیداتی از سوی استکبار نظیر تحریم، جنگ، ترور و ... روبه روست اما با فداکاری مردم، جبهه اسلامی در تلاش است تا فضای استکبار را تنگ کند و راه را برای پیشبرد هرچه بهتر انقلاب باز کرده و امیدواریم شاهد پیروزی و توفیق روز افزون ایران اسلامی در عرصه های مادی و معنوی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر