English

تجلیل از عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اعلام رضایتمندی از عملکرد عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، از فعالیت های این سازمان در آستانه سال نو، اعیاد شعبانیه و همچنین استفاده از زیربناهای فرهنگی اجتماعی ورزشی موجود برای انجام اقدامات بسیارخوب، ارزشمند و مفید تقدیر کردند.

تجلیل از عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، غلامعلی سفید رییس شورای اسلامی شهر یزد در صحن شورا به رویکرد تقدیر از اقدامات مثبت سازمان های مختلف شهرداری اشاره کرد و افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری از سازمان های شایسته تقدیر است، هر چند با توجه به رضایت حداکثری از انتصاب ریاست سازمان، چنین عملکردی قابل پیش بینی بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه همه هنرمندان، گروه ها و تشکل های هنری، اجتماعی و ورزشی رضایت خود را از برخورد و نحوه همکاری با این سازمان اظهار داشتند  به ویژه اینکه ضمن توجه به زیربناهای فرهنگی، اجتماعی ورزشی موجود، استفاده لازم برای انجام کارهای بسیارخوب، ارزشمند و مفید صورت گرفت.

ونوس عامری عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد هم در این جلسه با اشاره به اینکه فرهنگ، باعث بوجود آمدن هویت فردی و جمعی می شود، گفت: شهرداری‌ها بیشتر بر روی ساختمانها ، ساختارها و معابر تمرکز می کنند و فراموش می‌کنند اصل کارکرد مدیریت شهری، بر افراشتن هویت فرهنگی جامعه است. یکی از فرازهای دوره پنجم شورا، فعالیت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری است. کار در زمینه فرهنگ با رنج عجین است و فقط کسانی از پس آن برمی‌آیند که مایه ای از فرهنگ درونشان باشد، مدیریت سازمان از این مهم برخوردار است به نحوی که با وجود همه هجمه ها و سختی ها باعث بنا نهادن فرهنگ در یزد شدند و امیدوارم همچنان قدرتمند به پیش بروند.

وی تاکید کرد: به عنوان یک شهروند،  تلاش های ریاست سازمان و تیم بسیار خوبشان در نمایش ابعاد فرهنگ در شهر یزد،ایجاد نشاط اجتماعی و آموزش‌های اتفاق افتاده را قدردان هستم.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هم در این مراسم ضمن تشکر ویژه از پشتیبانی و حمایت همیشگی اعضای شورای شهر و شهردار از اقدامات سازمان  گفت: اگر توسعه انسانی، فکری و اندیشه‌ای اتفاق نیفتد، توسعه‌ از جنبه های دیگر محکوم به شکست است.

عباس ملازینلی افزود: قطعاً شهروندان آگاه، شهرهای آگاه و آبادی را خواهند ساخت و تلاش ما با همکاران کاربلد و خوب در واحدهای پنجگانه فرهنگی و لجستیک و همچنین همکاران خوب شهرداری در کنار همراهی شهروندان نتیجه بخش خواهد بود.

دیگر اعضای شورا از جمله محسن ابوترابی، الهه جورابی، مهدی کاشفی زاده و سیدحسین آزادی   هم در این جلسه درباره عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد مطالبی را بیان کردند.  

در این مراسم لوح تقدیر از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار یزد به عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و مصطفی زارع زاده قائم مقام و معاون فرهنگی اجتماعی این سازمان اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر