English

اولین محموله هلال احمر یزد به مناطق سیل زده فارس و چهارمحال و بختیاری ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال اولین محموله هلال احمر استان شامل 2000 تخته موکت و 3400 تخته پتو به مناطق سیل زده استانهای فارس و چهارمحال بختیاری خبرداد.

اولین محموله هلال احمر یزد به مناطق سیل زده فارس و چهارمحال و بختیاری ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: بر اساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اولین محموله هلال احمر استان یزد که شامل 2000 تخته موکت (با سه کامیون فسو و یک دستگاه کامیون بنز) به استان فارس و 3400 تخته پتو  با یک دستگاه تریلی به استان چهارمحال و بختیاری ارسال شد.

وی با اعلام اینکه حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می‌رود، بیان داشت: همچنین 5 دستگاه موتور پمپ آب (کف کش 3 اینچ ) با یک دستگاه خودرو تویوتا امدادی به مناطق سیل زده کرمان نیز ارسال شد.

حرازی زاده یزدی تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد به هموطنان در مناطق سیل زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد یادآوری کرد: هلال احمر استان همراه با تیم های عملیاتی و امدادی برای ارائه خدمات امدادی برای هموطنان مناطق سیل زده در آماده باش سراسری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر