English

بازدید معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجموعه فرهنگی، ورزشی ورفاهی کارگران یزد

در بازدید معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجموعه فرهنگی، ورزشی ورفاهی کارگران اعلام شد: 10 مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در استان یزد به کارگران خدمات ارائه می کنند.

بازدید معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجموعه فرهنگی، ورزشی ورفاهی کارگران یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: صبح امروز سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یزد و حبیب الله جلیلی مدیرکل امور استانها وزارت از مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان بازدید کردند.

محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در این بازدید گفت: در استان یزد 10 مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی برای استفاده جامعه کار وتولید استان وجود دارد.

وی گفت: در شهرستان های بهاباد، مروست و هرات در صدد هستیم با تخصیص زمین و استفاده از ظرفیت های واحدهای تولیدی اقدام به ساخت مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی برای کارگران آن شهرستان ها نمایم.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه بیش از 70درصد از جامعه استان را جامعه کارگری تشکیل می دهد تصریح کرد: صیانت از نیروی کار و ایجاد شادابی و نشاط در بین آنها از وظایف دستگاه های متولی و واحدهای تولیدی است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این بازدید تاکید کرد: با تجهیز 20 سوئیت مجموعه رفاهی کارگران شهرستان یزد می توانیم خدمات مناسبی را به کارگران استان و مسافرانی که به استان یزد سفر می کنند ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر