English

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبر داد:

بهره برداری از رستوران و تالار مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران تفت در هفته کارگر

نشست هیأت اجرایی مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان در شهرستان تفت و با حضور محمدرضا فلاحتی سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسعود شریعتی مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد برگزار شد.

بهره برداری از رستوران و تالار مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران تفت در هفته کارگر

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی  سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این نشست گفت: از هر اقدامی که جایگاه ورزش و رفاه کارگران را ارتقاء دهد و نفع آن به آحاد جامعه برسد تمام قد دفاع می کنیم.

وی توسعه امکان ورزشی، رفاهی و فرهنگی کارگران را جزو اولویت های این اداره کل برشمرد و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق و هدفمند می توان توسعه این گونه امکان را که یکی از دغدغه مسئولین استان هست را انجام داد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به واگذاری مجموعه کارگران شهرستان تفت از طریق BOT به سرمایه گذار تصریح کرد: زمان بندی ساخت و تجهیز این مجموعه در سه فاز طرح ریزی شده است که در فاز نخست آن نوسازی، احیا و تکمیل و بهره داری از ساختمان اداری، محوطه سازی، توسعه فضای سبز و احداث و بهره برداری از دو عدد تالار و رستوران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته کارگر سال آینده شاهد بهره برداری از فاز نخست این پروژه خواهیم بود گفت: در فازهای بعدی این مجموعه شاهد بهره برداری از زمین والیبال ساحلی، تنیس، اسکیت، زمین فوتبال با چمن مصنوعی، نوسازی، بهسازی، احیا و تکمیل مسیر دومیدانی، مسیر پیاده روی، استخر روباز، سونا، جکوزی، زمین بازی کودکان و... هستیم.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه با آماده سازی این مجموعه در شهرستان تفت کارگران و خانواده های آنها و همچنین آحاد مردم می توانند از امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی آن استفاده کنند و یک مکان چند منظوره با تمامی امکانات در اختیار جامعه کار و تولید استان و شهرستان قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه