English

فرشته صادقیه خبر داد:

بازارچه فن بازار در دانشگاه امام جواد (ع) برپا می شود

مدیر واحد یونیکار دانشگاه امام جواد (ع) از برپایی بازارچه فن بازار از سه شنبه 23 آذر ماه به مدت 3 روز در محل این دانشگاه خبر داد.

بازارچه فن بازار در دانشگاه امام جواد (ع) برپا می شود

فرشته صادقیه مدیر واحد یونیکار دانشگاه امام جواد (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، به مناسبت هفته پژوهش، از برپایی بازارچه فن بازار از سه شنبه 23 آذر ماه به مدت 3 روز در محل این دانشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه از سه شنبه 23 آذر ماه تا پنجشنبه در محل دانشگاه در 20 غرفه نمایشگاه دستاوردهای مهارتی دانشجویان و متقاضیان بیرون از دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا با بهره گیری از توانمندی دانشجویان دانشگاه امام جواد (ع) در رشته های هنری و مهارتی سعی کردیم کسب و کارهای کوچک را ایجاد کرده همچنین آموزش های آشنایی دانشجویان با رشته های مهارتی را در دانشگاه امام جواد(ع) برگزار کردیم که این نمایشگاه می تواند نمودی از این حرکت باشد.

صادقیه اعلام کرد: در این بازارچه فن بازار سعی کردیم علاوه بر دانشجویان دانشگاه امام جواد(ع) از بیرون دانشگاه هم برای حضور و رزرو غرفه ها دعوت کنیم.

حضور پررنگ دانشگاه امام جواد(ع) در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان یزد

وی در ادامه در خصوص حضور پررنگ دانشگاه امام جواد(ع) در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان یزد که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شده بود، بیان کرد: نکته مهم در خلال برگزاری این نمایشگاه، بحث افزایش ارتباط بین دانشگاه امام جواد (ع) و مراکز آموزشی فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی و پارک علم و فناوری استان و شرکت های تابعه آن بود که منجر به انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه با آنها شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر