English

مرحله اول ثبت نام تفاهم نامه مسکن مهندسین اعلام شد/۲۱ آذر ماه آغاز ثبت نام

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد اعلام کرد: مرحله اول ثبت نام تفاهم نامه مسکن مهندسین اعلام شده و متقاضیان از 21 آذر می توانند ثبت نام کنند.

مرحله اول ثبت نام تفاهم نامه مسکن مهندسین اعلام شد/21 آذر ماه آغاز ثبت نام

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  با عنایت به تخصیص ۱۴۰ واحد آپارتمانی فاز اول پروژه تفاهم نامه مسکن مهندسین به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد مقرر شد که اعضای صاحب صلاحیت دارای عضویت معتبر و متقاضی، طی فرایند زیر به ثبت‌نام و مشارکت در این طرح اقدام نمایند.

گفتنی است: مرحله اول ثبت نام شامل واریز وجه ۳۰۰ میلیون ریال به حساب بانک مسکن به نام سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد با شماره حساب4110001903205 می باشد.

لازم به ذکر است: در مرحله دوم متقاضیان باید به واحد رفاهی سازمان مراجعه نموده، فیش واریزی خود را ارائه و معرفی نامه را دریافت نمایند.

همچنین مرحله سوم ثبت نام شامل مراجعه به شرکت توسعه و عمران شهرستان یزد جهت آشنایی با شرایط ساخت و در صورت توافق معرفی به بانک مسکن شعبه قندی واقع در اطلسی بلوار شهید قندی جهت افتتاح حساب و واریز ۲۰۰ میلیون ریال سپرده طرح مانا جهت اخذ تسهیلات مشارکت در تامین زمین می باشد.

گفتنی است: در صورت عدم توافق یا انصراف اعضا، وجه واریزی به حساب سازمان که برای تامین رسوب حساب تعهدات تفاهم نامه می باشد، قابل استرداد بدون هرگونه دخل و تصرف است.

متقاضیان توجه داشته باشند؛ با عنایت به محدودیت ظرفیت، اولویت با واریز وجه و دریافت معرفی نامه به شرکت توسعه عمران شهرستان می باشد.

گفتنی است: طبق اعلام سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد شروع ثبت نام از 21 آذر ماه 1400 است و مهلت ثبت نام این طرح تا تکمیل ظرفیت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر