English

داوطلب و خیر هلال احمر بافق در بین ۱۰ داوطلب برتر کشوری

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از قرار گرفتن رضا فلاح مبارکه (داوطلب و خیر هلال احمر بافق) در بین ۱۰ داوطلب برتر کشوری خبر داد.

داوطلب و خیر هلال احمر بافق در بین ۱۰ داوطلب برتر کشوری

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمدرضا فتاحی بافقی  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از قرار گرفتن آقای رضا فلاح مبارکه (داوطلب حقوقی و خیر هلال احمر  شهرستان بافق) در بین ۱۰ داوطلب برتر کشوری خبر داد.

فتاحی بافقی ضمن تبریک این دستاورد بزرگ برای جمعیت هلال احمر شهرستان و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق به عنوان داوطلب حقوقی و خیر  هلال احمر به خانواده بزرگ هلال احمر،گفت: طی مراسمی که در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور از ۱۰ داوطلب برتر کشوری تقدیر و تشکر کرد.

در متن لوح تقدیر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به داوطلب برتر استان یزد – شهرستان بافق آمده است :

جناب آقای رضا فلاح مبارکه

داوطلب گرامی جمعیت هلال احمر استان یزد

با سلام و احترام

داوطلبان انسانهای برگزیده ای هستند که همواره پرچم دار رشد و فرهنگ نوعدوستی بوده و در سایه ی ارزش ها و آموزه های دینی ، علم ، تخصص و دارایی های خود را در خدمت به انسانیت و رشد فضیلت های اخلاقی قرار داده اند.

عشق و تلاش بی وقفه از عواملی بوده اندکه براساس آن توانسته اند ضمن تامین احترام به انسانها ، التیام بخش آلام محرومان در شرایط سخت و دشوار باشند و با خدمت و خدمتگذاری در حوزه بشردوستانه جایگاهی رفیع و بلند را به خود اختصاص دهند که این خود موجب شده امسال نیز با شعار " با یکدیگر متوقف ناپذیریم " بر بلندای قله های افتخار و سرافرازی قرار گیرند.

روز جهانی داوطلب مصادف با 14 آذر ( 5 دسامبر) سال 1400 فرصتی را فراهم آورده تا گوشه ای از کوشش های فراگیر و همه جانبه شما را که نشات گرفته از افکار و اعمال متعالی و حس مسئولیت پذیری حضرتعالی و نماد افتخار و مباهات این نهاد مردمی در عرصه های ملی و بین المللی می باشد را ارج نهیم . از روحیه پیشگامی شما داوطلب گرانقدر در امور خیریه و انسان دوستانه صمیمانه قدردانی می نمایم ، امیدوارم تا در پرتو حمایتهای ربانی ، همواره موفق و موید باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر