English

آمادگی نیروهای عملیاتی امداد و نجات هلال احمر شهرستان اشکذر در مانور امداد و نجات زلزله

مانور بزرگ عملیاتی امداد و نجات در زلزله و فوریت‌های درمانی، با حضور جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر برگزار شد.

آمادگی نیروهای عملیاتی امداد و نجات هلال احمر شهرستان اشکذر در مانور امداد و نجات زلزله

به گزارش خبرگزاری موج یزد، با حضور تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر، مانور بزرگ عملیاتی امداد و نجات در زلزله و فوریت‌های درمانی، برگزار کردند.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر ،از آمادگی کامل نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان در مانور عملیاتی امداد و نجات در زلزله و فوریت های درمانی خبر داد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر با حضوراین مانور که در منطقه عصرآباد شهرستان، برگزار شد،از روند اجرای مانور، مدیریت صحنه، هماهنگی های نیروهای عملیاتی، توان لجستیکی، ارتباطی و تکنیک ها و مهارت‌های کاربردی تیمها، ابراز رضایت نمود.

بزاز زاده در جمع اعضای تیمهای عملیاتی مستقر در میدان، ضمن تقدیر و تشکر از نیروها و فعالیت‌های مستمرشان، از تدوین برنامه جامع مانورها و تمرینات تیمها بصورت هفتگی خبر داد.

وی بیان داشت: تیم های عملیاتی امداد و نجات خانه های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر پیشرو در طراحی و اجرای مانورهای میدانی هستند که تقویت و آمادگی کامل نیروهای عملیاتی امداد و نجات با مانورها و ارزیابی های مداوم بیشتر از قبل خواهد شد و در حوادث و بلایا اثرگذار خواهد بود.

در این مانور که با طراحی سناریوی تخصصی و بر فضای موضوع آوار و حوادث فوریتی مرتبط با آن در منطقه عصرآباد و با حضور ۴ تیم ۵ نفره از خانه های هلال شمسی و مجومرد، انجام شد،ارزیابی، تجسس مصدوم با تکنیک‌های بصری و نیز با استفاده از روش‌های میدانی،تثبیت پزشکی، فوریت‌های درمانی انتقال و نیز برپایی چادر و مدیریت مصدومین در چادرها بصورت جدی ارزیابی گردید.

از ویژگی این مانور ، مدیریت صحنه و با الگوی ICS و تمرین تمامی شاخصهای می‌توان نام برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر