English

تاکید مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در بازدید از هلال احمر اشکذر:

لزوم توسعه آموزش و ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم جامعه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در بازدید از جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در محورهای آموزشی و پیشگیری از حوادث و توانمند سازی تیم‌های عملیاتی در جمعیت هلال احمر شهرستان بسیار اثر گذار و مفید بوده است.

لزوم توسعه آموزش و ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم جامعه

به گزارش خبرگزاری موج یزد؛ احسان بالاکتفی مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد و تیم همراه از فعالیت‌های انجام شده و در حال اجرای جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر بازدید کردند.

در این بازدید؛ مجموعه آموزشی مهارتی زنده یاد بلوکی، ساختمان کشیک شعبه، اتاق آماده عملیات و انبار امدادی شهرستان مورد بازدید  قرار گرفت.

بالاکتفی در نشست ارزیابی مجموعه هلال احمر شهرستان ضمن تقدیر ویژه از خدمات و تلاش‌های ارزشمند انجام شده، حرکت بر محور نظم و ساختارمند کردن اصول کار را از ویژگی‌های این شعبه برشمردند.

وی ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل و اعضای هلال احمر و تقدیر از نقش خطیر وحیاتی این جمعیت در امداد ونجات و خدمات رسانی به هموطنان خصوصا در شرایط بحرانی و زمان حادثه، به لزوم افزایش آمادگی و تامین امکانات و تجهیزات این جمعیت اشاره و با توجه به حادثه خیز بودن استان از نظر حوادث طبیعی وانسان ساز، بر توسعه آموزش و ارتقاء سطح آگاهی  عموم مردم جامعه تاکید کرد.

در طی این دیدار، از دوره آموزشی در حال اجرای فوریت‌های پیش بیمارستانی نیز بازدید بعمل آمد.

سید کاظم بزاززاده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اشکذر در این بازدید؛ با ارائه ۳ طرح آموزشی و امدادی طراحی شده، از جدیت این شعبه در ارتقای آموزش‌های همگانی و ایجاد مرکز تخصصی پژوهشی حوادث خبر داد.

به نقل از روابط عمومی جمعغیت هلال احمر استان یزد، شایان ذکر است: طرحهای مذکور در جلسه شورای بحران شهرستان مورد موافقت مدیر کل مدیریت بحران استان قرار گرفت و در راستای اجرایی کردن آنها قول همکاری همه جانبه داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه