English

با هزینه بالغ بر ۷۸۰ میلیون تومان؛

روشنایی میدان های شهر میبد در حال اصلاح و بازسازی

فاز نخست اصلاح، تعمیر و زیباسازی پایه‌های روشنایی میادین سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.

روشنایی میدان های شهر میبد در حال اصلاح و بازسازی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مسئول سیما، منظر و فضای سبز شهرداری میبد، یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری را تامین روشنایی شهری عنوان کرد و افزود: در فاز نخست این پروژه عملیات اصلاح، تعمیر و زیباسازی پایه‌های روشنایی در میادین 15 خرداد، هلال احمر، مهر، جانباز، انقلاب، رشیدالدین، 9 دی، ولیعصر، مهدیه و بلوار 12 دی انجام می‌گردد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، فاز نخست اصلاح، تعمیر و زیباسازی پایه‌های روشنایی میادین سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.

پرویز آقایی مسئول سیما، منظر و فضای سبز شهرداری میبد، یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری را تامین روشنایی شهری عنوان کرد و افزود: در فاز نخست این پروژه عملیات اصلاح، تعمیر و زیباسازی پایه‌های روشنایی در میادین 15 خرداد، هلال احمر، مهر، جانباز، انقلاب، رشیدالدین، 9 دی، ولیعصر، مهدیه و بلوار 12 دی انجام می‌گردد.

آقایی تصریح کرد: این اقدامات باهدف زیباسازی سیما و منظر شهری، تأمین نور مناسب و دیدکافی میادین در شب با هزینه‌ای بالغ بر 780 میلیون تومان درحال اجراست و تا اواسط دی ماه، فاز نخست این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی کیفیت روشنایی میادین را امری مهم و ضروری دانست و افزود: در پایه‌های روشنایی میادین از سرچراغ های LED با کیفیت نوردهی بهتر، مصرف انرژی کمتر استفاده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی