English

ضرورت پیشگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی توسط یگان حفاظت راه و شهرسازی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق گفت: پیشگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی از مهمترین وظایف یگان حفاظت راه و شهرسازی است.

ضرورت پیشگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی توسط یگان حفاظت راه و شهرسازی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، چمران بهارلویی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق گفت: باید سعی و اهتمام در جلوگیری از تصرف اراضی دولتی در مرحله اولیه باشد و اجازه داده نشود که ساخت و ساز و مستحدثات صورت گیرد چراکه هزینه های پیشگیری به مراتب کمتر از هزینه های بعدی است.

چمران بهار لویی، در جلسه ای با یگان حفاظت راه و شهرسازی شهرستان بافق بیان داشت: حفاظت و حراست از انفال و اراضی دولتی یک وظیفه شرعی است چرا که تمامی اشخاص در بیت المال سهیم هستند و باید از سهم همه مردم و عموم جامعه صیانت شود.

 وی بر اجرای دقیق احکام صادره در این زمینه تأکید کرد و افزود: تهیه مستندات نسبت به اجرای آراء قضایی و احکامی که در این زمینه صادر شده بسیار مهم و ضروری است چراکه زحمات زیادی بر ضابطین و قضات تحمیل شده است و باید تا حصول نتیجه دنبال شود.

دادستان عمومی و انقلاب بافق به آمادگی دستگاه قضایی جهت راهنمایی و ارشاد ضابطین اشاره کرد و گفت: باتوجه به آموزش هایی که در طول یکسال نسبت به ضابطین خاص داده می شود و ابهاماتی که در این دوره های آموزشی راجع به اجرای احکام مطرح می شود این آمادگی جهت ارائه راهنمایی در وقت اداری و هماهنگی با قاضی کشیک در خارج از وقت اداری جهت اخذ راهنمایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: باید سعی و اهتمام جهت جلوگیری از تصرف اراضی دولتی در مرحله اولیه باشد و اجازه داده نشود که ساخت و ساز و مستحدثات صورت گیرد چراکه این امر از طرفی موجب تجری متصرفین و مهم تر از آن تضییع اموال عمومی خواهد شد.

بهارلویی دقت و احترام به اموال مردم را خواستار شد و ابراز داشت: باید با کار کارشناسی و با استفاده از ابزارهای دقیق و به روز، مرز دقیق اراضی دولتی و مستثنیات مشخص و ثبت گردد و در عین حال اهتمام لازم نسبت به اموال مردم با دقت مضاعف صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر