English

رئیس سازمان اتوبوسرانی یزد اعلام کرد:

زمان انتظار خطوط اتوبوسرانی درونشهری یزد را به حداقل می رسانیم

رئیس سازمان اتوبوسرانی یزد گفت: طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی برای خدمات بهتر به مسافران از ابتدای آذر اجرا می‌شود و در آن زمان انتظار خطوط اتوبوسرانی درونشهری یزد را به حداقل می رسانیم

زمان انتظار خطوط اتوبوسرانی درونشهری یزد را به حداقل می رسانیم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهدی فعالی رئیس سازمان اتوبوسرانی یزد از آغاز طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی درونشهری یزد برای خدمات دهی بهتر به مسافران از ابتدای آذر خبر داد.

فعالی گفت: طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی درونشهری یزد برای خدمات بهتر به مسافران از ابتدای آذر اجرا می‌شود.

وی گفت: در این طرح حداکثر زمان انتظار در خطوط درجه یک ۵ دقیقه، خطوط درجه دو ۱۰ دقیقه و در خطوط سه و چهار که تعداد مسافر کمتر است بیش از ۱۰ دقیقه خواهد بود.

فعالی با اشاره به اینکه در اسرع وقت مسیر‌های یک، دو، سه و چهار به مردم معرفی می‌شود گفت: با شیوع کرونا در استان و عدم بازگشایی مدارس و دانشگاه استقبال مناسبی از حمل و نقل شهری به خصوص انوبوس‌ها نمی‌شد، اما اکنون با توجه به استقبال مردم و در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، مسافران بیشتری را شاهد هستیم به همین دلیل برنامه اتوبوسرانی تغییر خواهد کرد و سرویس دهی بهتر برای مسافران درنظر گرفته می‌شود.

رئیس سازمان اتوبوسرانی درباره وضعیت ایستگاه‌های استان یزد گفت: ۹۵۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر یزد وجود دارد که ۵۴۳ ایستگاه دارای سرپناه است. در برخی ایستگاه‌ها مشکلاتی دیده می‌شود که از اول بهمن در مرحله اول ایستگاه‌های بافت قدیم و براساس برنامه ریزی و بودجه‌ای که از طرف شهرداری اختصاص داده می‌شود سایر ایستگاه‌های استان بازسازی می‌شود.

فعالی افزود: از نیمه آبان بازسازی پایانه‌ها نیز شروع شده است. در این بازسازی رنگ آمیزی صندلی‌های موجود، تعویض سقف و شیشه‌های نامناسب، مرتب سازی و شست و شو در دستور کار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر