English

علیرضا نقوی سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد بیان کرد؛

حضور در جمع مردم محلات، رأس برنامه‌های منطقه بافت تاریخی شهرداری

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در جمع اهالی محله شاه ابوالقاسم، گفت: بازدید از محلات با هدف گره گشایی از مشکلات و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه با شنیدن مشکلات از زبان مردم انجام می شود.

حضور در جمع مردم محلات، رأس برنامه‌های منطقه بافت تاریخی شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا نقوی سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد به اتفاق مجید تجملیان عضو هیئت رئیسه دوره ششم شورای اسلامی شهر یزد در دیدار و گفتگو با اهالی محله شاه ابوالقاسم مسائل این محله را بررسی و در خصوص رفع آنها تصمیم‌گیری شد.

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد در این دیدار اظهار داشت: بازدید از محلات با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان و اطلاع دقیق از مسائل و مشکلات و حل آنها انجام می‌شود.

علیرضا نقوی با بیان اینکه مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود شهروندان مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریعتر صورت گیرد، افزود: علاوه بر رفع معضلات نقاط مختلف منطقه بافت تاریخی در این بازدیدها می‌توان ظرفیت‌های محلات را به شکل دقیق تر مورد رصد و پایش قرار داد و با برنامه ریزی‌های اصولی نقاط مختلف را به سمت آبادانی رهنمون کرد.

 وی در پایان با اشاره به اینکه تداوم ملاقات های مدیران شهری با مردم موجب تقویت همدلی بین مردم و بدنه مدیریت شهری می‌شود، بیان کرد: حضور در محلات و میان مردم از رئوس برنامه‌های شهرداری این منطقه بوده و اعتقاد داریم مشکلات را باید از زبان مردم شنید و با یک برنامه‌ریزی دقیق بتوان رضایت‌مندی مردم را در زمینه‌های مختلف و خدماتی و عمرانی حاصل نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر