English

قدردانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از مردم یزد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از همکاری مردم استان برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری عزاداری های ماه صفر قدردانی و حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت.

قدردانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از مردم یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، متن پیام قدردانی حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از مردم فهیم یزد در برگزاری منظم و خوب عزاداری ایام ماه محرم و صفر و تبریک حلول ماه ربیع الاول، به شرح زیر است:

در جهان امروز بر همه محبان اهل بیت واجب است تا با الگو گرفتن از مشی «هل من ناصرا ینصرنی» این فرهنگ شهادت با عزت بهتر از حیات در ذلت است را، معنا کنند و اشاعه نمایند.

خدای منان را سپاسگزارم که با مدیریت و برنامه‌ریزی خیلی خوب مسئولان هیئت های مذهبی و همراهی حداکثری مردم، عزاداری ایام ماه محرم و صفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در کمال امنیت و آرامش در سطح استان یزد برگزار شد و بار دیگر جلوه های زیبایی از شور و شعور حسینی و عشق بی نظیر مردم نسبت به خاندان اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشت.

بر حسب وظیفه، فرض می دانم از بصیرت و همراهی مثال زدنی یکایک عزاداران حسینی، هیئت های مذهبی، وعاظ و سخنرانان و مبلغان، مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) و ...در حفظ نظم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی قدردانی کنم و حلول ماه ربیع الاول، ماه شادی اهل بیت را خدمت محبان اهل بیت تبریک عرض می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر