English

سید علیرضا رسولی؛

ورودی های شهر یزد در سال جاری ساماندهی می شوند

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد از ساماندهی چهار ورودی شهر یزد خبر داد.

ورودی های شهر یزد در سال جاری ساماندهی می شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید علیرضا رسولی شهرداری یزد ">رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد درباره ساماندهی ورودی های شهر یزد، گفت: از آنجا که ورودی های شهری یک موضوع قابل اهمیت است، در اواخر سال گذشته پیشنهادات سازمان در این باره را به شهرداری یزد اعلام کردیم که به تصویب رسید و جزو برنامه های سال 1400 قرار گرفت و چند گروه برای آن تشکیل شد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد، گفت: در محور وردی شهر از سمت تهران حد فاصل پل الغدیر تا دروازه قرآن و حدود 5 کیلومتر است، با فاز بندی صورت گرفته و همکاری با سایر عوامل شهرداری آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این طرح بزرگ ساماندهی فضای سبز، نور پردازی و منظر شهری، رنگ و بافت و تمام دیگر عوامل مورد توجه است، ادامه داد:  این طرح دارای عوامل و تعارضات زیادی است و در این محور جداره بسیار مورد توجه است.

وی بیان کرد: ساماندهی ورودی شهر از سمت استان فارس در ادامه پل تقوی جهت بدنه سازی در دستور کار است و ورودی شهر از سمت کرمان هم در حال رایزنی برای تدوین شرح خدمات است و امیدواریم با توجه به اینکه شهرداری حمیدیا و چند دهیاری و چند بخشداری در این طرح دخیل هستند، اجماع خوبی در این زمینه شکل بگیرد.

وی به ساماندهی ورودی بلوار ازادگان در سال جاری نیز اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر