English

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد اعلام کرد:

باغ بخشی از حیات شهر است/طرح شناسایی باغات شهر یزد برای حفاظت در حال اجرا است

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد، گفت: باغ بخشی از حیات شهر است و با توجه به اولویت این سازمان مبنی بر شناسایی، حفظ و احیای باغات موجود شهر از تمامی ظرفیت موجود برای حفظ این سرمایه های طبیعی استفاده خواهد شد.

باغ بخشی از حیات شهر است/طرح شناسایی باغات شهر یزد برای حفاظت در حال اجرا است

سید علیرضا رسولی  رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد، با تاکید بر اهمیت حفظ باغات بیان کرد: طرح شناسایی باغات شهر یزد در جهت صیانت از این سرمایه‌های طبیعی آغاز شده که با توجه به اطلاعات موجود در سامانه شهرداری و عکس های هوایی، موجودیت باغات همراه با اطلاعاتی از قبیل مکان و مساحت مربوطه و حجم فضای سبز شناسایی شده است.

سیما یزد

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تابلوی شناسایی هر باغ همراه با کد نوسازی آن ساخته شده و مرحله نصب تابلوی مربوطه در ورودی باغات در حال اجرا است.

رسولی بیان کرد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد درصدد است ظرفیت باغات را شناسایی کرده و باغات باقی مانده در شهر را با تمهیدات لازم حفظ کند.

وی در ادامه با تاکید بر همکاری مردم در این طرح، افزود: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد در راستای صیانت از باغات و نظارت فنی، آمادگی لازم را دارد و امیدواریم با همراهی مالکان این امر تحقق یابد.

رسولی گفت: مشارکت مردم و اطلاع رسانی و نهادینه کردن این موضوع که باغ بخشی از حیات شهر است اهمیت بسزایی دارد و با توجه به اولویت این سازمان مبنی بر شناسایی، حفظ و احیای باغات موجود شهر از تمامی ظرفیت موجود برای حفظ این سرمایه های طبیعی استفاده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه