English

راه اندازی "شهرآموز"؛ اولین مدرسه خلاقیت نوجوانان یزدی

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ابتکار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد در برگزاری اولین مدرسه تابستانه شهروند یزدی با عنوان «شهرآموز» ، گفت: این مدرسه تابستانه در راستای ایجاد فرصت بهره گیری از ایده و خلاقیت کودکان و نوجوانان در فعالیت های شهری به صورت مجازی، ایجاد شده است.

راه اندازی "شهرآموز"؛ اولین مدرسه خلاقیت نوجوانان یزدی

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره اینکه با شهر یزد، شهر دوستدار کودک شناخته می شود، بیان کرد:  شهرآموز در ۵ محور اصلی از جمله شهر و فرهنگ، شهر و طبیعت، شهر و گردشگری، شهر و فناوری و همچنین شهر و فراغت برگزارمی شود.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان متناسب با سر فصل ها توسط اساتید مجرب مورد آموزش قرار گرفته و فایل ها و محتویات آموزشی ضبط و بصورت مجازی پخش و ارائه خواهد شد.

ملازینلی با تاکید بر استفاده از ایده و خلاقیت نوجوانان و جوانان در رویداد های شهر افزود: محوریت اصلی شهرآموز این است که کودکان و نوجوانان با فعالیت ها و مسئولیت های شهرداری آشنا شوند و لازمه ی آن اتفاقات و رویدادهایی مثل شهرآموز است که برای پیشرفت و ارتقای شهری  میتواند مفید و موثر تلقی شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: فراخوان شهرآموز برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال از تیرماه آغاز شده و به مدت دوماه ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر