English

فراخوان هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه ویژه اعضای کانون های دانش آموزی و جوانان خبر داد.

فراخوان هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره هفتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه با هدف ایجاد انگیزه به دانش آموزان هنرمند و مستعد هنر در جهت تولید محتوای مناسب و خالقانه هنری در قالب فیلم کوتاه «داســتانی»، «انیمیشــن»، «مســتند«، «علمــی و آموزشــی»،«نماهنـگ»، «تیـزر تبلیغاتـی» و «والگ» برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد افزود: این جشنواره متناسـب بـا فرهنگ ملی با هدف ارتقای کیفیت تولیدات هنری، الگوسازی برای تمام  مجموعه های فعال هنری، شناخت و هدایت هنرمندان مستعد آینده کشور و پرورش استعدادها توسط مجامع  اصلی هنر برگزار خواهد شد.

میرحسینی خاطرنشان کرد: در این جشنواره، آثار دانش آموزان در دو بخش اصلی و جانبی با یکدیگر رقابت خواهند کرد:که بخش‌های اصلی: داستانی، انیمیشن، مستند، علمی و آموزشی، نماهنگ، ویدیوبلاگ و تیزر تبلیغاتی (با تاکید بر برند ایرانی) و بخش‌های جانبی: فیلمنامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم (شامل پوستر، عکس و تیزر) می باشد.

 وی با اعلام اینکه موضوع پیشنهادی سازمان جوانان هلال احمر شامل دو موضوع (خود امدادی و کمک به دیگران ) و ( مهربان باشیم ) می باشد ،عنوان کرد: از دیگر ویژگی های جذاب جشنواره میتوان به این اشاره کرد که نه تنها موضوع آزاد است بلکه برای شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره، به تعداد دلخواه،هیچ مانعی وجود ندارد.

شایان ذکر است اعضا کانون دانش آموزی هلال احمر در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند تا ۳۱ ام تیرماه ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.madresefestival.ir  به شکل دقیق‌تر از قوانین و شیوه نامه جشنواره مطلع شوند و آثار خود را ارسال نمایند.

لازم به ذکر است: جهت اطلاع از نحوه برگزاری و دستورالعمل اجرایی این جشنواره اینجا کلیک نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر